måndag 12 juli 2010

Väcker habegär

Bilder från Niki-Jones

Har hittat ett nytt habegär till soffan i höst tror jag bestämt :-)
Har ni sett vilka härliga kuddar i orientstil och faktiskt inte helt olik DayHome!
Kan tänka mig en av varje av de vackra kuddarna och det där härliga sidenöverkastet sen, det vill jag bara ha!!!
Blir glad att se att lila återkommer till hösten med, är verkligen en favoritfärg när det börjar kyla på. Lila är för övrigt en av färgerna i min sovrumstapet som INTE kommit upp på väggarna än *muttrar*
De vackra kuddarna och överkast kommer från Niki-Jones och jag blev så glad när jag såg att Kung Karusell tagit in delar av sortimentet!


1 vecka kvar på semestern, nu gäller det att NJUTA :-)

Kram Sofie



9 kommentarer:

Vitt och Blått sa...

Jättefina kuddar! :) De där runda är så söta. Härliga bilder i tidigare inlägg från Gotland, ser helt underbart ut på Fårö. Ha en sista skön semestervecka. Kram Ewa

Hem sa...

Fiina!!!!!!!! Jag vill ha också!
går in genast och kollar,,,tack för tipset vännen:):):)
Kraam Annaleena

Stjärnor & Champagne sa...

Visst är dom lovely...För mig blev det den med fjäril på , svart vit. Ha det gott/ Kramkram Anne

House number 15 sa...

Så fiiina! Vill ha alla;=) Den jag ville helst ha var slut:(
Ha det gott!
Kram C

MITT VITA HUS sa...

Åh visst var de fina jag tog en svart vit med fjäril och en rund grå ljusrosa:) man kan aldrig ha för många kuddar ju;) kram på dig i sommarvärmen:)

Helt Enkelt sa...

jodå, här ligger 3 st i soffan och är hur fina som helst!!

ha det gott!

Jenny sa...

Hej Sofie!
Åh vad snygga! Jag trodde faktiskt att det var Day Home först:)

Ha en bra dag!

Kraam Jenny

Proje Çantası sa...

I love blac-white pillow. It' s very nice.

Anonym sa...

Jättefina kuddar, kanske något för stugan;)

Kram Maria