tisdag 20 juli 2010

Korsfästning eller tvättlina...


Ja, det är frågan :-D

Jag har ritat och min alldeles egna "Ernst" har snickrat ;-)
Grannarna går nyfiket och tittar och förmodligen undrar vad tusan vi konstruerat nu! Svaret på frågan är NEJ, det är inget man korsfäster någon på, det är ju en tvättställning *ha ha*

Kanske lite svårt att se i nuläget, men efter en sista strykning med målarfärgen, små öglor och några meter tvättlina på plats, så är svaret givet, eller?!
Hmm, funderar också lite om det blev så snyggt, men otroligt praktiskt när man kan hänga stooora lakan på, JAVISST! :-D


Kram Sofie

4 kommentarer:

Ulli sa...

Vilken smart och snygg idé! Visst är det bra att ha en "egen" Ernst. Har en här hemma också ;-)

Ha en fortsatt bra dag!
Ulli

Vitt och Blått sa...

Jättefiiint! Har precis planer på att göra något liknande, såg en modell i senaste Allt i hemmet som liknar din och den jag vill göra. Tror att mina (måste ha två) blir vita. Kanon med en egen Ernst, har en jag också! :) Jättesmart till tvätt och betydligt snyggare än torkvindan som vi har nu! Kram Ewa

camilla - vitarummet sa...

SMART, tack för tipset! Jag har precis köpt en från Bruka men inser nu i efterhand att den är för liten för lakan.. Ha en bra dag!

MissStorm sa...

Det blev ju jättesnyggt! Tur att det inte bara är Ernst som kan!