fredag 2 juli 2010

GOTLAND


Hejsan från ett härligt och SOLIGT Gotland!

Vaknar av ett toppenväder var dag och jag vaknar tiiidigt, så då brukar jag oftast snöra på mig löparskorna och ta mig en tur runt området där vi just nu bor. Inte helt ovanligt att klockan visar 6.oo och ni förstår att resten av familjen sover en si sådär 3 timmar till :-D

Att jogga på Gotland är en ren fröjd, naturen är helt fantastisk och man glömmer helt av hur länge eller mycket man joggat!
Sen är det ju typ bara jag som är vaken vid den här tiden med, konstigt?!, så jag får ha vägarna för mig själv :-D

Vi har varit och sett oss omkring, Gotland är otroligt VACKERT, och så har vi bara latat oss i solen om dagarna och ätit mycket god mat, glass och fika *härligt härligt* Så ni förstår att jag måste röra på mig lite ;-)

Just nu sitter jag här vid datorn, klockan är 7.30 (istället för springning idag) med en underbar utsikt över Visby stad och solen STEKER, känns faktiskt som att vi är utomlands...

Kanske dags att väcka familjen för jag är enormt sugen på frukost :-)

Ser ut som att det skulle bli toppenväder i hela Sverige framöver *lovely*

Må så gott i solen!

Kram Sofie ♥

9 kommentarer:

Hem sa...

Det låter ju toppen!! Varberg där jag bor är också heelt underbart på sommaren, vi har samma sand stränder som du visar på bild. Idag måste jag ta mitt första dopp, wish me luck;) vattnet är 19 grader brr..

Allt gott!
kram annaleena

Inredningsgalen sa...

Underbart, inte alls avis!!!

Ha det bra

Grodmamman sa...

Härligt det låter!
Jag är också gärna ute och springer på morgonen medan de andra sover.
Kram

Postadress Torslanda sa...

Ser helt underbart ut!

camilla - vitarummet sa...

Gud va härligt! Jag ska dit om ett par veckor (för första gången) Må så gott i värmen!

Mitt lilla hem sa...

Så härligt! Vilken sommar vi har! Hoppas den håller i sig;-)

Linda

Frida- trendenser.se sa...

Åh vad underbart det ser ut på Gotlöand, hoppas att du njuter ordentligt!
/Frida

Hos Madeleine sa...

Vi satsar på gotland nästa år. Jättefina bilder . Hoppas ni får en fortsatt bra semester.
Hos Madeleine Hudvård & Inredning

Ika sa...

Låter som en härlig start på dagen. Jag har bara så svårt att komma upp att det nog inte kommer hända att jag är uppe före gubben.