fredag 16 juli 2010

Ernst, han kan han!


Hej denna härliga Fredag!

Sista semesterveckan börjar lida mot sitt slut och jag börjar faktiskt längta liiite tillbaka till jobbet. Men bara liiite ;-) Ska jobba enbart nätter i 4 veckor nu, så det blir en mjukstart inför hösten...

Alltså jag säger bara Ernst, det är mannen med stor M det :-)
Han kan verkligen koka soppa på en spik, bokstavligen!!! Nu önskar jag med att jag hade något gammalt torp att renovera, lite sådär med principen, man tager vad man haver. Fast det krävs ju i och för sig en riktigt händig man, en ERNST! En liiite händig man har jag, men jag tror inte riktigt han kan mäta sig med barfotamannen *ha ha*

Önskar en härlig helg!

Kram Sofie


8 kommentarer:

Hem sa...

Eller hur!!
Allt blir så snyggt han grejar med....:)
ha en fin helg!

Kraaam Annaleena

Ulli sa...

Instämmer! Ernst han kan!!! Han lyckas med i stort sett allt han gör. Köket igår vart riktigt snyggt! Perfekt i den miljön.

Ha en fortsatt bra dag!
Ulli

Mitt lilla hem sa...

Åh va läckert! Får titta på nästa avsnitt...
Linda

Maria sa...

Håller bara med om att Ernst är fantastiskt duktig på inredning. Med enkla medel kan han trolla med det mesta.
Är nyss hemkommen från Gotland och även vi gjorde besök på Fårö och självfallet Rute stenugnsbageri. Så fina miljöer och vilket bröd!
Trevlig helg!
Kram
Maria

A House With A View sa...

Ja visst är han suverän! Inte för att jag vill byta ut maken... eller kanske... hihi. Gud vad han får till det BRAAA!!

Kramiz aka

Grodmamman sa...

Han skulle gärna få komma hem till mig och fixa till det!:) Gillar verkligen det han gör.
Kram

Home of Nina sa...

Håller också med! Barfotamannen är helt fenomenal! Han skulle gärna få tassa omkring här hemma och fixa och trixa! Hoppas att du haft en härlig semester Vännen! Kram Nina

Smultron på ett strå sa...

Hmmm, jag hänger nog inte med riktigt, har inte fattat att Ernst är på TV i sommar... Fast jag tycker nog han är lite "too much" måste jag säga... //kram maria