torsdag 24 juni 2010

Fiiin vinst!



Hejsan denna sooliga semestertorsdag!

Ja, jag har semester och det är alldeles, alldeles underbart! Bloggen och hemmet har blivit bortglömt för jag har fokuserat på hälsa och välmående :-) Tyvärr är jag sån att när jag gör något går jag in för 100% och "glömmer" allt annat! Fast det har visat sig varit lyckat, -9 kg visar vågen och jag väger nu samma som den ljuva tiden då jag var 20 år och smal ;-)
Men så kom nu semestern och ja ni vet ju vad den för med sig. En massa gott med grillat, glass, fika mm.
Nu har paniken smått kommit krypandes att jag förmodligen kommer öka ett par kilo under semestern, men livet är så kort och man måste tillåtas njuta intalar jag mig själv!!!

Idag kom ett litet rosa fint paket med posten minsann. Jag var den lyckliga vinnaren av ett kuddfodral från DAY HOME och In My Boudoir !!! Nu har lite sommar landat i finaste fåtöljen, TACK Anette för den fina vinsten!

Mycket snart styr vi kosan till fina GOTLAND och jag vill gärna ha lite tips på allt från shopping till aktiviteter för barnen! Så snälla upplys mig :-)



En Härlig Midsommar önskar jag er ALLA!

Kram Sofie

16 kommentarer:

Inredningsgalen sa...

Grattis både till vinst o viktnedgång! Härligt att du mår så bra!
Kan säga att den är en underbar butik som du har fått en vinst ifrån, är du någonsin i Ystad får du inte missa hennes butik!
kram

Hem sa...

Ha en jätte trevlig sommar!
Kramis vännen,
Annaleena

Vitt och Blått sa...

Vad duktig du varit!! Grattis till vinsten och viktnedgången, det var inte lite heller! :) Klart att man måste unna sig lite på semestern, men jag tror att du tar igen det till hösten om det skulle råka komma till något kilo. Tråkig semester utan grillat, glass och någon god drink. :) Ha en skön sommar och glad midsommar! Kram E

Jejje sa...

vilken trevlig blogg du har,grattis till din viktnedgång:)Vi är i byggtgen just nu,det lutar väl också att det blir IKEA kök för oss.Trevlig midsommar.....jag återkommer gärna hit/kram

Mitt lilla hem sa...

Så härligt med semester!

Visst blir det en hel del fika och god mat på semestern, men det tycker jag man ska unna sig!

Ha en riktigt trevlig midsommar!

Kram Linda

Mitt lilla hem sa...

Så härligt med semester!

Visst blir det en hel del fika och god mat på semestern, men det tycker jag man ska unna sig!

Ha en riktigt trevlig midsommar!

Kram Linda

Camilla - Livsresan sa...

Instämmer, grattis till tappade kilon och den fina vinsten! :)

Miriam - fotoblogg sa...

Jätte fin blogg =)

in my goodie bag sa...

Fin paket :) Själv ska jag faktiskt besöks butiken in my... på måndag i Ystad :) har sommarhus här i skåne så jag brukar åka dit när jag får tillfälle! Jättefina saker där!
Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram Eleonor

signerat 71 sa...

Hej,
Grattis till viktnedgången!!! Jag skulle oxå behöva, men har inte riktigt orkat ta tag i det. Har du följt något metod eller?
Kram J

Frida-trendenser.se sa...

Grattis till både vålmående och den fina vinsten, så fräck den kudden.
/Frida

Maria sa...

Kul med en såå fin vinst och bra jobbat med vikten! Vi kommer också att styra kosan mot Gotland under semestern och vi tänkte besöka betongfabriken som verkar göra en massa fint i betong! För små är ju Kneippbyn en given aktivitet och Rute stenugnsbageri verkar också vara värt ett besök!
Trevlig resa!
Kram Maria

camilla - vitarummet sa...

Grattis till den finfina kudden och viktnedgången! Va roligt!!

Härligt med Gotland! Själv åker jag dit den i juli! Hoppas ni får en trevlig vistelse!

camilla - vitarummet sa...

Förresten vill jag tacka för den fina kommentaren hos mig, blev så glad! :) Vi är jätte nöjda med trappen! Förstår att det blir lite jack från småbarnen men det kan vara lite charmigt tycker jag :)

Marie sa...

Hej

Åh så fin vinst, grattis till både den och viktnedgången. Hoppas du har en skön sommar.

Kramar Marie

Marie sa...

Hej

Åh så fin vinst, grattis till både den och viktnedgången. Hoppas du har en skön sommar.

Kramar Marie