onsdag 26 maj 2010

Tips tips bla. DAY HOME


Godkväll!

Kikar in en snabbis och tipsar åter igen om sidan där man kan handla märkesvaror billigt :-)
Minns ni inlägget i februari då jag shoppade DAY HOME kuddar tokbilligt?!

Nu är det dags igen, just nu ligger en kampanj ute på finfina Day Home-varor och givetvis många fler som tex Pelle Vävare, Gucci!!!

Jag fyndade 4 st ovanstående kuddar till halva priset + snygg svart ljusstake, tänkt att placeras i utemöbeln i sommar. Kommer bli så snyggt!

Skynda fynda ni med innan alla godbitar tar slut :-D

Kram Sofie

15 kommentarer:

MonaA sa...

Hej!

Var hittar man dessa, vilken adress är det? Måste man bli medlem först, och hur blir man det isåfall?

Jag älskar kuddar :-)!

Hälsningar
Mona

Mitt lilla hem sa...

Vilken trevlig blogg!

Lägger till den bland mina favoriter;)

Linda

Stjärnor & Champagne sa...

mmm klickade hem 2 st till grabbarnas rum men vet ej om jag får några=(. Pengarna är dragna men har ej fått bekräftelse.
Ha det gott/ Kram Anne

purple area sa...

Fin kudde, tack för tipset!

Anonym sa...

Hej!
Vad är det för sida? Vill så gärna hitta dit o SHOPPA LOSS :)
Tack så länge o kram! //Anna

Ylva sa...

Vad är det för en spännande sajt?!

Anonym sa...

Tack snälla söta för din hjälp!!
Kram Anna B

Prinsessan sa...

Jag vill jättegärna veta adressen till sajten så man kan bli medlem :)

Hallingstad sa...

Hej Sofie - hvor har du bare en fin blog! Denne vil jeg meget gerne følge:) Puderne fra Day er bare skønne!
Hilsen Heidi

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

hej hej!

De var redan slut när jag hittade kampanjen!!!!

Kram

Home of Nina sa...

Känns som om jag också sog det här för sent! Trevlig fredag! Kram Nina

Vitt och Blått sa...

Tack för tipset - snygga kuddfodral! Trevlig helg - kram E

in my goodie bag sa...

Superfin blogg du har, har också lagt dem till mina favoritbloggar! Gillar också Day och dansk design mycket/Eleonor

signerat 71 sa...

Hej,
förmodar att jag oxå är för sent ute. Jag älskar DAY - hade ett inlägg för en vecka sedan på min blogg om just DAY.
Härlig blogg du har - jag lägger till mig som följare.
Ha en skön helg!
Kram J

camilla - vitarummet sa...

Åh! De där kuddarna har jag fingrat på flera ggr! Hade ju varit kanoners att få köpa dem till halva priset! Erbjudanet har gått ut nu va?
Hälsningar Camilla