söndag 23 maj 2010

Jag en lampoholic!


Godkväll där ute!

Har precis stigit ur duschen här efter en löparrunda i skogen :-) Härligt det är när man sätter upp små mål och når dom, idag orkade jag ta den där ytterligare kilometern, så nöjd så nöjd!
Kan vara så också att min ågren över alla onyttiga kalorier i helgen gjorde sitt till med ;-)

Tänkte ploppa in här lite snabbt och visa det nya lampköpet jag gjorde för ett par veckor sedan, en Take från Kartell. En ganska fulsnygg lampa, men som ger ett helt otroligt stämmningsljus! Den var såpass ful så att till och med sambon gillade den *ha ha* Ni förstår att han ska alltid tycka tvärsemot!

Jag köpte min hos Länna Möbler som ALLTID har FRI FRAKT!


Önskar en härlig vecka!

Kram Sofie

15 kommentarer:

A House With A View sa...

Lampan ser jättefin ut! Jag skulle gärna vilja ha en egen till mitt hem!! Inspirerande blogg!

Kramizar aka

Stjärnor & Champagne sa...

Mmm den kartellen är jättefin. Hoppas att allt är bra och ha inte ångest för alla kalorier för det har jag också/ Ha det gott Kramkram Anne

Tulipa sa...

Snygg lampa!!!

Jag kan också köpa lampor utan problem, de tillför ju så mycket i ett rum...

Duktig du är som springer...Kämpar också på i spåret och det går ju alltid framåt när man gör det regelbundet!

Kram Mariette

Stämningsfullt sa...

Snyyyygt ;) Har själv en och jag älskar den!
Så duktig du är ! Här kämpar jag på för att bli av med mamma-kilona... it´s not easy....
Passa på att tävla hos mig om du vill!
Kram!

Vitt och Blått sa...

Jag vill ha två kartellampor till stora hallen, genomskinliga, har spanat ut! Men, de är ju inte gratis, så de står högt på "önskelistan" eller mer "att köpa listan" :) Trevlig vecka! Kram Ewa

Linruz sa...

Snygga lampor kan man inte få för många av.
Ha en fin vecka.
Kram Lina

Home of Nina sa...

Kom ihåg när jag för många år sedan var på väg till jobbet och passerade Kartells butik i Stockholm för första gången. När jag tittade in i skyltfönstret tänkte jag, VEM KÖPER DET DÄR?
Idag är jag helt såld på deras produkter! Kram Nina

Inredningsgalen sa...

Den har jag oxå! Den är fin tycker jag o mysig att ha tänd!

House number 15 sa...

GIllar lampan!! Nu får jag ågren för jag skulle också behöva springa av mig några kalorier istället för att sitta framför datorn.. Men det är såå tråkigt att springa, hur kommer man över tröskeln;))???

Kram C

eve sa...

riktigt snygg =) stilren!

inredningochdesignhosmig sa...

Så fint hem ni har;)))

Hemma hos Razzel sa...

VIlket fint sken din nya lampa ger! Själv drömmer jag om en Bourgie från Kartell..

"M" sa...

Superfin, vilken härligt sken det blir av den! Riktigt läcker!

Annas Lycka sa...

Super snygg lampa....

HA det bäst! Anna

sandra sa...

Åhh vad fint!
Jaa lampor kan ju verkligen väcka ett helt rum. SÅå fint!