onsdag 31 mars 2010

VÅR hall!


Ha, hur motsägelsefull är jag inte nu! TVÅ inlägg på samma gång/dag och jag som precis förklarat hur jag springer runt i ett ekorrhjul och om tiden som inte räcker till! Hmm...
MEN jag fick en liten fråga om de underbara fjärilstavlorna, som jag bara älskar och en sådan fråga kan jag ju bara inte låta gå förbi :-)
Hallen har blivit rensad från alla vinterkläder, så skönt, så skönt, för nu är det ju faktiskt VÅR!
Två blå fina fjärilar har hängts upp idag och förgyller hallen :-)

Fjärilarna dom hittar du här!

Kram Sofie

37 kommentarer:

Helt Enkelt sa...

vilken fin hall ni har!!

älskar fjärilstavlorna....

ha en härlig påsk!!


kram
anna-malin

Fröken Fräken sa...

Oja, jättevackra!
Men då undrar jag vad det kan vara för färgkod till den gråa färgen på väggarna? Om det är målat och inte tapetserat alltså. Jag försöker hitta den rätta gråa färgen, och det är inte helt lätt...

Stjärnor & Champagne sa...

Mmm jättefint, och fjärilarna gjorde sig perfekt där. Ha det gott/ Kramkram Anne

Soform sa...

Fjärilstavlorna är grymt fina! Har själv 3 lite större fjärilar vid vår matsal. Lyfter verkligen hela rummet. Ha en fin dag!

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så vackra tavlor. Och de passar fint in i er fina hall!

Önskar dig en riktigt Glad Påsk!

Stämningsfullt sa...

Hej!
Ja de där tavlorna är så fina! Jag skulle gärna ha några i min hall också :) Din hall är f.ö superfin!
Kram!

Tessan sa...

Jättefin hall, tavlorna är verkligen söta!

Glad påsk!

Home of Nina sa...

Din hall är jättefin! Ha en härlig Glad Påsk Sofie! Kram Nina

Barbamamatill4 sa...

Hej på dig!
Tiden räcker ju liksom inte till...

Vi har vårt hus ute på hemnet nu. LÅÅÅÅÅÅÅNGT ifrån så fint som ditt är men du kan ju hur jag har bott om du vill...
http://www.hemnet.se/beskrivning/629320?r=2

Försöker hinna me att styla klart innan visning och sen vill jag ju till nya lght och göra fint. Suck. Många järn i elden, som de ska va!!!

En Glad Påsk till hela familjen!
KRAM från Nyköping...

Anna sa...

Vilka vackra tavlor! Och vilken fin hall ni har! :)
Kram/A

propellern sa...

Vilken trevlig blogg du har:) Kommer att kika in här mer...

Passar också på att önska dig en riktigt fin helg!

/Anna

Vitt och Blått sa...

Otroligt fin och välkomnande hall ni har!!! Fjärilarna är underbara! Glad påsk! Önskar E

syster doris sa...

Glad Påsk!! Stor kram fjärilslover nr 2!

House number 15 sa...

Men vilken fin hall ni har! Tavlorna gjorde sig super där. Här har vi inte plockat bort vinterkläderna än men hoppas snart;)

Betongljusstakarna även de fina, var kan man fina dessa??

Glad påsk!!
Kramkram

Signe 1 sa...

Kanonfin hall och tavlorna är bedårande!! GLAD PÅSK! Kram Sofia

Jossan sa...

Tavlorna var verkligen jättesöta :) Glad påsk!

sinnlighet sa...

Amazing, älskar allt Du visar från Ert hem, inklusive Dina katter (som ju ser ut precis som mina Mats & Milda). Du har glömt att svara på om det är Ragdolls eller Birma Du har;)

Agneta

SOFIE sa...

Åh vilken fin hall!! Jätte härliga bilder! =) Såg nu att du skrivit till mig för länge sedan och frågat om några vita små lyktor som jag hade på ett brickbord. Dessa är köpta i Valbo (en bit ifrån Gävle, vet inte vart du bor) på Lundins säljlager för en billig peng =) Trevlig påsk!! Massa kramar!

Maria sa...

Så härliga bilder! Ääen jag har fallit pladask för dessa fjärilsbilder och vi har nu en stoooor en här hemma. :)

Ha en riktigt trevlig påsk!
Kram Maria

Anna sa...

Apropå ekorrhjulet så blir man ju jäkligt effektiv, ju mer stressad man är desto mer får man gjort...sjukt...men jag håller verkligen med dig om allt man ska hinna med på en dag. Inte konstigt att man både är förvirrad och trött.

Kram Anna

milla-andante sa...

Nu vet jag vad jag ska göra imorgon... plocka bort vinterkläderna! Så kanske jag får lika fin i min hall... man kan ju alltid hoppas...:)
Kram

Hjemmekjær sa...

Hei!
Fant nettopp din blogg, og jeg syns du har det superfint! Vil gjerne se mer, så denne bloggen vil jeg følge:)

Ha en fin kveld

Hjemmekjær sa...

Hei!

Jeg syns du har det superfint! Her vil jeg gjerne titte inn igjen!

Hanna sa...

Ha en bra fortsättning på helgen!
Kram
Hanna

Nettan sa...

Himla fint ni har det i hallen! Tavlorna var verkligen snygga där..finns nog någon plats här hos mig de skulle passa fint oxå tror jag bestämt!!
Kram Nettan

Åsa sa...

Två inlägg samma dag och sen 2 veckor inget, hihi känner igen detta...men jag är ännu sämre på inlägg. Så fin och fräsch hallen har blivit. Hoppas allt är bra med er ? Stor kram kusin Åsa

enôma sa...

oh så tjusigt ni har det :)
Kram!

Villa Tretton sa...

Hej! Vilken jättefin blogg du har:)
lägger till dig på min blogglista hoppas de är okej?!
Nu måste kika vidare hos dig.
Må så gott
Kram Susanne

Inredningsgalen sa...

Saknar dina inlägg, mycket!

Missa inte min nya blogg på http://www.roomharmony.se/inredningsgalen

tävling under eftermiddagen!!!

KRAM

Home of Nina sa...

Ps.du är nominerad på min blogg idag.
Kram Nina

Sandra | Inspirera Mera sa...

Vilken ljus och härlig hall du har!

Tulipa sa...

Vad fint ni har det i hallen!

Älskar fjärilstavlorna också... Hade liknande som jag sålde...*dumt* tänker jag nu!

Kram Mariette

Husprojekt Drömhus sa...

Jäätefina tavlor! & klädhängare är ju också så fin! Har precis satt ut en tävling på min sida, var gärna med & kolla om du hittar svaret! :) Ha en bra dag!!!

Lisa på Furutorp sa...

Hej Sofie!

Mattan blev verkligen jättesnygg i er hall, och det är många som hört av sig till mig och vill beställa mattor, efter att du visat bilder på din blogg!
Vill bara säga tusen tack!

Må så gott!
Lisa på Furutorp

A House With A View sa...

Fina tavlor och matta i hallen, kanonsnyggt!
Hälsningar aka

Nettan sa...

hihi..jamen ibland är man effektivare än man tror! Såå fint där i hallen..undrar jusst om jag har någon plats för sådana där snygga tavlor??
Kram Nettan

Strandflickorna sa...

Hej där!
En sån fräsch hall!! OCH söta missar!!!

Kikar snart hit igen!

Saltstänkta hälsningar från Bettina