fredag 5 mars 2010

Sköna semesterdag!

Idag tog jag en semesterdag, lite impulsivt sådär och vi har spenderat förmiddagen i stugan där barnen har vallats på isen! Dom spelade curling på sitt eget lilla vis och sen fikade vi med varm choklad och nybakta bullar, en härlig dag helt enkelt! Underbart skönt är det i solen nu och jag tror nog att jag fick ett par välbehövliga fräknar på näsan :-)

Bilder från BOLIGMAGASINET

Måste visa dessa underbara bilder på ett helt otroligt vackert hem, danskt så klart! Golven, ljusinsläppet och inredningen, jag vill ha allt!!!

Önskar er alla en Trevlig Helg!
Kram Sofie

6 kommentarer:

Helt Enkelt sa...

ja, danskarna de kan de....
underbart fint!!

trevlig helg!

kram
anna-malin

House number 15 sa...

Jag trodde det var er stuga..;))Det skulle man inte tacka nej till.

Vad härligt ni haft i detta underbara väder.

Ha en fortsatt bra fredag!

Kram C

Fröken Fräken sa...

Faktiskt har vi också haft sol idag! Hela kontoret tömdes snabbt på folk som passade på att flexa ut.. och det var nog många som gav sig ut på isarna! Jag får hoppas på lika soligt i helgen!

sinnlighet sa...

Dejlig blogg och skön-sköna Ragdollar (!?), jag har två nästan likadan, Mats och Milda!

Agneta, Österlen

Grodmamman sa...

Trodde först att det var er stuga bilderna kom ifrån och började bli väldigt avundsjuk!:) Skulle också vilja ha det så hemma!
Kram

Home of Nina sa...

Underbara bilder, jag håller med, jag skulle också kunnat tänka mig allt! Hoppas att du haft en härlig helg! Kram Nina