tisdag 2 mars 2010

Maison Belle


Lediga Tisdag!

Är ledig idag och imorgon och ska förmodligen spendera dessa dagar med städ, powerwalks och bio!

Städ, för att jag klickade hem några sköna produkter från Maison Belle från Agnes & Nora ,som för övrigt hade snabbaste frakten någonsin! Så nu ska hemmet bli skinande rent och lukta ljuvligt!

Powerwalks, för att jag förmodligen ätit en chokladkaka för mycket, att det ska vara så svårt att låta bli!

Bio, för att jag lovade dottern när hon hade vattenkoppor, att om hon inte kliade för mycket på dom, skulle hon o jag gå på bio när det dyker upp en bra film. Låt oss säga att hon var superduktig på den fronten! Mutor, mutor, mutor...

Ser ut att bli en solig dag idag *härligt*

Kram Sofie

10 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

Love Love MB:) ha en underbar dag i solen:) kram Mia

simplicity sa...

Underbart fint! här skiner solen oxå ;)

Såg din fina lampa i förra inlägget. I loooove!

Kram Jannice

Annaleena Karlsson sa...

Hej!
Jag har testat dom produktena också, och städnngen blir så mycket roligare!
Ska ta en titt till den nätbutiken med,
Kram annaleena!

busliv sa...

Är du fortfarande intresserad av Chillinorway klänningen?
Har hittat ett ställe och just klickat hem den helt underbara klänningen själv.

Kan maila dig adressen om du vill ha den!

Designing good life - Sarah sa...

Hoppas att får en härlig dag! Allt som gör disken lite roligare är värt det...

milla-andante sa...

Låter som en härlig dag!! Gott att komma hem till ett doftande hem efter bion! Ha det så trevligt!
Kram

House number 15 sa...

Nu måste städningen gå som en dans!
Har också varit ledig idag men är dunderförkyld så det har inte blivit många knop idag.

Har något till dig på min blogg;)
Kram C

Home of Nina sa...

Det är kanske lite roliga produkter som krävs för att man skall bli sugen på att städa! Bra tips! Ha en fin vecka! Kram Nina

Home of Nina sa...

Det är kanske lite roliga produkter som krävs för att man skall bli sugen på att städa! Bra tips! Ha en fin vecka! Kram Nina

Elin sa...

Åh då måste jag passa på att fråga dig om MB´s produkter verkligen är så bra och luktar så gott som alla säger? Har nämligen aldrig lyckats komma i närheten av dem för att kolla... :)

Kika gärna in på min blogg där jag just nu har en tävling med två grafiska tryck från Studio Nele i potten. Vinnaren själv väljer färg på motivet. Hoppas du vill vara med, annars önskar jag dig en trevlig helg!

Vänliga hälsningar,
Elin