onsdag 31 mars 2010

När ska man få tid över?!


Ett litet livstecken från mig :-) Ja, här går allt i en rasande fart, jobba, lämna + hämta barn, laga mat, städa och sen ska man klämma in lite träning på kuppen! Phu, när ska man få tid att bara vara?! Fast det är kanske det här som kallas livet :-)?!
Är ledig i helgen och önskar SOL hela långa helgen!!!

En bullig höna, som dottern valde, (som ser liiite smått galen ut tycker jag) och en mini påsklilja fick följa med i kundvagnen igår. Mer påskpynt än så här blir det nog inte här hemma. Kanske ett påskris med fina fjädrar, vi får se om jag hinner fixa det innan jag går på kvällspasset sen.

En Härlig Påsk önskar jag er alla!
Kram Sofie


PS. Tack för att ni kikar in här, trots min frånvaro både här och hos er, ska bli bättring när tid finnes!

5 kommentarer:

Annaleena sa...

Jag håller med, det är ett pysslande och få ihop allt när barnen är små,

Önskar dig en goo och söt påsk med mycket avkopling!!!
:)
Kram Annaleena!!!

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

God påske..
eddaKlemmer

Stjärnor & Champagne sa...

Snyggt...Önskar mig TA ljusstakar i morsdagpresent. Glad påsk på dig och klart man kikar in och ta det lugnt vi finns kvar här. Jag känner likadant ibland...

Kramkram Anne

Att ha det gott sa...

Supersöt höna

enôma sa...

guu vilken söt höna! brukar inte vara så förtjust i påskpynt och dylikt men det där slog ju allt!
Hoppas du får en fortsatt fin påsk!
Kram!
/Z