onsdag 3 mars 2010

Day Home


En dag hemma!

Det blev varken biobesök eller promenad idag, men städning det blev det!
I morgon, DÅ blir det powerwalk och bio :-)
Så skönt när man får gå hemma och skrota en hel dag ändå. Passade på att ta lite bilder när det var ljust och härligt ute.
En av de nya kuddarna från DAY HOME, Ditsy heter den visst, är just nu favoriten :-)
Även doftljuset här nedan kommer därifrån, heter "Modern" och sprider väldoft i hela huset.
Kan man annat än gilla allt dom gör?! Nya vårkollektionen ger en massa ha begär!


Sov Gott!
Kram Sofie

12 kommentarer:

Linruz sa...

Hej sofie!
Kudden är verkligen urfin,precis som mycket ur deras kollektion.
Hoppas du får en fin dag i dag.
Kram Lina

Soform sa...

Håller med dig! Day Home har sååå fina saker. Skulle kunna tänka mig att köpa rubbet om jag bara hade råd. ;) Kram Sofie

Inredningsgalen sa...

gör sig verkligen super fint i era vita soffor till den svarta byrån. Gillar så konstrasten mellan svart o vitt!!!

Inredningsgalen sa...

Hej du!

Nä, den är vidare sänt från Jönköping.Jag satsar på fred men tror mer på nästa vecka. Bussgodsa tar tid, lång tid, men så slipper man betala onödigt mycket i frakt.
Den som väntar på något gott!!!!!!!

Maria sa...

Gillar jag med Day Homes inredning, väcker verkligen ett ha-begär! Kudden du visar är jättefin, bra tips!
Maison Belle har otroligt bra produkter tycker jag och dessutom är de ju såå fina!
Kram
Maria

Helt Enkelt sa...

ååå såj fiiint ni har det!! gillar också kudden :)

har varit på shoppingtur idag och doftat å klämt å kännt å önskat mig massor från DAY, vill ha ALLT!
men det blev en vårkappa istället. inte illa det heller ;)

kram
anna-malin

Helt Enkelt sa...

förresten, jag trivs här hos dig o hoppas det är ok att jag länkar, annar får du säga till!

Fröken Fräken sa...

Man kan inte hinna allt! Ibland behöver man få gå och dra fötterna efer sig, eller se en massa långfilmer, eller.... Törs jag titta in till DAY eller kommer jag att vilja ha allt jag ser?!

Stjärnor & Champagne sa...

Älskar Day, gjort så länge dom har funnits. / Krma Anne

Tulipa sa...

Gillar den svarta byrån mycket!!!

Och kudden var superfin!!

[room] by sofie sa...

Underbar bild, såå fin byrå! ...man får habegär av DAY:s saker ;)

Trevlig helg!
KRam Sofie

Come again secondhand sa...

Fint!