lördag 13 februari 2010



Sköna Lördag!

Jobbade kort dag idag och kunde äntligen hämta ut mitt paket med den fina buddhan i från Enkla Ting
Rekommenderar starkt att ni tar en titt in till Enkla Ting om ni gillar zink och betong som jag :-)
Efter det blev det ett powerwalkpass, så att jag kan tillåta mig att smaska lite godis framför tv:n och melodifestivalen ikväll! Känner jag mig själv rätt blir det nog mera frossande *ha ha*

Byrån den förändras ständigt och jag kan nog tänka mig att lilla buddha kommer få flytta runt många gånger här i huset, liksom många andra saker här hemma! Ingen dag är den andra lik...


Kram Sofie

10 kommentarer:

Barbamamatill4 sa...

Såå fint du har =)
Jag packar för fullt. Längtar till nya lägenheten som verkligen har et touch av det gamla.
Min näst yngsta var såå fascinerad av Buddhor när hon var liten. Har ett gäng men ingen i betong...
Nu ska jag kolla in Enkla Ting för att se om det finns nåt läckert jag kan pryda den stora öppna spisen vi kommer att få!!!!
Den fungerar inte så jag måste ha en massa fina ljus, lycktor etc att pryda den med. Åååhh så trist *ler*

Kram på dig!!

Ika sa...

Min träning har verkligen kommit i sista hand de sista veckorna samtidigt som det blev semlor o annat gott. Inte bra alls, hoppas det blir annat till veckan. Trevlig alla hjärtans dag på er!

Barbamamatill4 sa...

Lägenheten har verkligen charm. Den har en själ om man säger så. Bort med hus och alla måsten. Ska bli riktigt skönt faktiskt.
Får göra en blogg som bara handlar om den =)
Kram

House number 15 sa...

Var inne o tittade i shopen, mycket fina saker. Buddha är jag lite sugen på, kan man ha i trädgården sen...
Jag ändrar också om här hemma hela tiden

Ha en bra dag
Kram C

Anonym sa...

Tack för svaret i föregående inlägg! Tyvärr var kuddarna slutsålda (min vanliga tur) så jag får väl leta vidare..Tycker det är svårt att hitta butiker som säljer Day.

Så fint du gjort på byrån, fast det är klart, allt du gör blir jättefint!

Ha en bra dag!
Maria

MITT VITA HUS sa...

Åh så fint du gjort på byrån:) Jag förstår att han kommer få flytta omkring men den kommer säkert bli jättefin på många platser i ditt underbara hem:)

Skickar en stor kram till dig på alla hjärtans dag ♥ Kram Mia

Therése sa...

Buddhan var verkligen jättefin, har spanat in den hos Enkla Ting också efter att du tipsade om den. Är riktigt sugen på att slå till också nu när jag ser den "live" hos dig! :-)

Kram Therése

smäm sa...

vilka fina tavlor ovanför byrån. jag älskar ekoxar och skalbaggar.

terez sa...

jättesnyggt! så skitfint , och stilrent ! =)

AK/CanCan sa...

Ser att du har artprints på fjärilar..visst är de fina! CanCan säljer dom och de går åt hela tiden, super poppis!
Visst är det så att hitta rätt plats för favoriter inte alltid är så lätt!! Ett sideboard/låg bokhylla för favoriterna..men var skall den stå??