torsdag 25 februari 2010


Nya murgrönan, kommer bli super där i fönstret när den växt till sig! Om den överlever i min vård vill säga...

Tycker att det är väldigt kalt i fönstret och inte kan jag bestämma mig inte! Hur svårt ska det vara att hitta rätta gardinerna?! Helt plötsligt gör jag inga impulsköp över huvud taget, skulle kanske behövas i detta nu för att det ska komma upp några gardiner, någonsin!

Fick ett samtal i eftermiddags att jag kommer få ett paket levererat under morgondagen!
Hur trevligt lät inte det :-) Kommer bli en fröjd att gå ut och skotta imorgon, (för här vräker snön ner i detta nu), när man har något trevligt att se fram emot!
Nej, nu är det dags att ta natten!

Sov Gott!

Kram Sofie

6 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Spännande! Vad kan det vara för paket tro??
Ang gardinerna så tror jag att du gör rätt i att ha is i magen. Rätt vad det är ¨så hittar du "de där"!
Hoppas du får en fin dag.
Kram!

MITT VITA HUS sa...

Mmmm paket, me like:) Du har så fin med eller utan gardiner;) Murgröna på båge är min favvor med! Ha en underbar fredag, stor kram Mia

Søstrene Andersen sa...

Hihi.. jeg har heller ikke grønne fingre, så plantene her i huset har ikke lang gjennomsnittelig levetid:))
Blir spennende å se hvor lenge denne klarer seg da;))

Tusen takk for hyggelig og søt kommentar hos oss, du har jo så maaange herlige bilder:))

Og så spennende med pakke, trenger litt kos, pleie og overraskelser i vente på våren, fuglekvitter og sooool!!! :))

Ha en finfin fredag,
klem L :O)

Marie-Anne sa...

Hallå hallå, med mig är det bara bra, Händer mycket just nu!!! spännande. Din blogg är verkligen fin.
Har du fått paketet ännu? :)

kramar från mig

More of White sa...

Hej Sofie!
Kul att du kikat in hos mig :)
Min svart/vita matta kommer från Indiska och jag har sett att den fortfarande finns kvar i butik.
Nu ska jag titta runt på din blog.
Ha en toppen helg / Fia

lilla Tildes hem sa...

Hej Sofie!

Hittade till din blogg idag och blev väldigt förtjust, skall komma in här lite oftare.

Hihi, känner så igen mig gällande gardinerna när jag läser ditt inlägg. Låter spännande med paketet också, vad kan det månne vara?

hälsningar från sofia