fredag 12 februari 2010


Hej Soliga Fredag!

Har precis kört ett powewalkpass *härligt*och ska strax bege mig iväg och gå på mitt helgpass, men vill bara passa på att svara Maria vart jag köpt den runda kudden som kommer från Day Home. Visst är den underbar :-)
Den köpte jag i den fina webbutiken Marys House

Känns härligt att solen är tillbaks och med den energi till att börja leva lite sundare och inspirationen att ta tag i projekt här hemma, så sköööönt :-)

Önskar en härlig Fredag!

Kram Sofie

7 kommentarer:

Linruz sa...

Härlig energi du delar med dig!!!!
Ha en härlig fredag nu.
Kram kram Lina

Domus Dulcis Domus sa...

Tar nog mitt powerwalking pass ute om en liten stund. Tack för inspirationen! Kram

Stämningsfullt sa...

Trevlig helg :)

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Hej hej!

Har exakt samma kudde. ÄLSKAR den!

Hoppas du får en trevlig helg

Kram

Fröken Fräken sa...

Otroligt nog soligt här med! Dock isande kallt samtidigt, så man kan inte få allt. Men jag har varit ute på en promenad i en timme och har förhoppningsvis också fått i mig lite sol och pyssellusta!

Ja, vad ska man göra med människor som bara tar?! Jag har inte kommit på något bra.. har försökt prata med killen ifråga, men han förstod ingenting... ja se killar! :-(

Hem och Lycka sa...

Tack för inbjudan till medlemssajten! Alvhems butik är ljuvlig också, väl värt ett besök om man är i Gbg (tipsar).

kram Mia

House number 15 sa...

Spådan kude vill jag också ha...avis...får väl beställa en.

Ha det gott
Kram C