torsdag 25 februari 2010

ChillNorway

Jag är kär!

Brukar inte köpa kläder i grönt, MEN den här klänningen föll jag direkt för! Grönt är skönt :-)
Klänningen kommer från ChillNorway och jag har endast hittat återförsäljare i Norge...
Någon som vet om den går att få tag på här i Sverige?!

På tal om gröööönt. Idag har jag köpt lite murgrönor och planterat i båge, känns skönt att ta in lite vårgrönt fräscht nu när blommorna som stått över vintern inte är så gröna längre :-) Nu var det ju det där med gröna fingrar igen....
Blev ett lyft i fönstret på en gång, sånt gillar jag, när man får en ny känsla snabbt och enkelt!

Har också svarat på en annons om ett stort klädskåp i furu. Min tanke, om jag får köpa det, är att måla det svart, sätta nya knoppar på det och använda det som leksaksförvaring i sonens rum. Håll tummarna nu på att det inte blivit sålt!!!


Liten uppdatering ang anonyms inlägg :-)Jag menar givetvis en nätbutik där man kan handla ChillNorway i, jag var nog lite otydlig där :-)
Bor man som jag i ingemans land måste man förlita sig på nätbutikerna. Tur att dom finns!

Kram Sofie

8 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.chillnorway.com/wheretobuy.php?c=12

Annaleenas hem.. sa...

Hej!
Så komiskt, jag tittade precis på samma klänning idag och funderade på att gå titta på den, den finns i en butik i Varberg som heter handkraft:)
Visst är den fin, fotot med;)
Kramar Annaleena
från annaleenashem

House number 15 sa...

Superfin klänning! Grönt är en färg som kommer till våren.

Inte behöver du gröna fingrar till din murgröna;)
Snyggt silverfat i det tidigare inlägg, var har du hittat det?
Kram C

Anonym sa...

Hei! Du kan kjøpe ChillNorway hos Chicliving.no :)

Charlotte

Kari sa...

Jeg har noen klær fra ChillNorway og kan virkelig anbefale klærne derifra. De har også barneklær fra ca 4 år.

Salgsteder i Sverige:

Hönö - Nantucket

Hunnebostrand - Alfons Summer Shop

Käringön - Millami

Kungsbacka - Melrose Co

Smögen - Alfons Summer Shop

Varberg - En Trappa Ner

Anonym sa...

hejsan om du klickar till deras sida så står det vilka ställen i sverige man kan köpa kläderna
hälsningar Tina

Anonym sa...

Vita Snäckan i Båstad säljer Chillnorways underbara kläder!

camilla hofsten sa...

Hej
Driver en butik som heter MillaMi på käringön.
Vi har chillnorway och annat mycket fint i både butiken & weshopen www.millami.com
Hjärtligt välkomna till en happy shoping
Kram Milla & Frida