torsdag 18 februari 2010

Bild från Oi Soi Oi

Längtar inte du med?

Jag vill inte ha mer snö nu, jag vill ha VÅR, så det så!

Imorgon blir min underbara lilla kille hela 7 år, tänk att det var så länge sedan han föddes... Min goding :-) Jag minns att det var kallt den dagen, solsken och INGEN snö (kanske lite puder på backen) och lyckan var total! Underbara dag...
Så trots små bekymmer om vädret är jag allt världens lyckligaste!
Idag fick jag äntligen mina kuddfodral från Day Home, så superfina! Nu går jag bara och väntar på ett paket från H&M, där jag skickat efter innerkuddar att stoppa dom i. Den som väntar på något gott :-)

Önskar en härlig helg!
Kram Sofie

18 kommentarer:

Snirklan sa...

Joo, jag längtar mer än någonsin efter våren och ännu mer när du visar så fina färger!

MITT VITA HUS sa...

Ja dom växer fort de små liven:) Kul med kuddarna, själv beställde jag två day från ett annat ställe som landade i går helt underbara ju:) Ska bli roligt att se lite bild bevis sedan hos dig, jag ska lägga ut några kort i dag från mig:) Ha en fab frdag ♥ Kram Mia

Ika sa...

Var jätte glad ett tag att vi skulle åka till Sälen i mars men nu är jag aningens less på det här med snö. Bort med den bort bort...låt våren komma!!

Therése sa...

Jag längtar ihjäl mig efter vår nu!!! Blir galen på all snö och kyla, det verkar aldrig ta slut...

Vilket bra citat av ms Hepburn, så sant! :-)

Stämningsfullt sa...

Hej!
Ja det är inte klokt så fort tiden går! Grattis till stora killen imorgon :)
Så nyfiken jag blir på dina nya Day kuddar nu :) Visst har hm bra och prisvärda innerkuddar!
Hoppas ni får en bra helg.
Kram!

Anna sa...

Åh vad fint med nya kuddar, jag måste också köpa lite nya. Är bara så trött för tillfället, kan bero på all denna snön. Kommer den någonsin försvinna?
Såg att du handlat hos Marys House i ett tidigare inlägg. Den affären ligger i min stad och jag är där ofta, Helena som äger butiken är så himla skön. Mycket fint i den butiken, farligt för plånboken!

Ha en go helg!

Kram Anna

Barbamamatill4 sa...

Man blir helt knasig när man ser allt vårfint i butikerna =)
Läääängtar =)

Home of Nina sa...

Spännande med kuddarna från Day, väntar med spänning på att få se. Tänk om du kunde maila lite utav din underbara possitiva inställning till mig. Har just nu dåligt samvete för att jag bara tycker det är jobbigt med mina små barn. Tack för att du gav mig en tankeställare ...jag vill ju också vara den sötaste! Ha en riktigt trevlig helg! Kram Nina

Prinsesse Elin sa...

Hei hei
Jeg blir jo ikke akkurat lei meg hvis snøen forsvinner. Her prøver jeg å skape vår innomhus.
Ønsker deg en nydelig fredag. Klem fra Elin:)

Soform sa...

Jaaaa, jag vill ha vår nu!!! Innan den här vintern tyckte jag att det var mysigt och roligt att skotta. Det tycker jag inte längre... Ska bli kul att se bilder på dina nya kuddar när du piffat klart! Ha det gott! Kram Sofie

Louise sa...

Visst är det härligt att man faktiskt får sakna våren ordentligt i år. Tittar ut genom förnuftstro och ser en snöstorm..


Ha en skön helg
Kram Louise

Grodmamman sa...

Grattis till sonen! Hoppas att han får en bra dag!
Kul med nya kuddar också!
Kram

Två systrar sa...

Hallå!
Visst är vårlängtan större än någonsin...Men den kommer väl :-) Kram C&M

aneta sa...

Ja, vem vill inte ha vår?

Mysig blogg du har.

Kram!

Therese ❦ Fjellrosa sa...

Åh, så glad jeg er for at jeg fant bloggen din. Jeg elsker stilen din og har faktisk bestilt meg to av putene du viser frem fra Day Home litt lengre ned her gjennom Campadre. Gleeeeeder meg til de kommer :)

Håper du får en fortsatt fin helg. Hit kommer jeg definitivt igjen :)

MissStorm sa...

Underbara foton! Så härlig färg.

Och vilket bra citat du hittat!

Hoppas ni haft ett bra födelsedagsfirande och helg.

Fröken Fräken sa...

Titta där, så fina bilder i aqua/turkos! Vaför får då inte jag till det med den färgen? Gruff gruff!

Jomen, visst äääääär man less på snön. Men jag är ju van, och vet att snön inte lär försvinna förrän i april, så man får försöka förtränga de värsta snöhatarkänslorna...

Fröken Fräken sa...

Titta där, så fina bilder i aqua/turkos! Vaför får då inte jag till det med den färgen? Gruff gruff!

Jomen, visst äääääär man less på snön. Men jag är ju van, och vet att snön inte lär försvinna förrän i april, så man får försöka förtränga de värsta snöhatarkänslorna...