torsdag 11 februari 2010

Alvhemgodis!


Idag visar jag lite blandat ögongodis från ALVHEM
Dom lyckas då alltid med att få till snygga, ro givande hem och jag vill flytta in i dem alla, så klart :-)
Jag skulle också vilja ha vita golv i sovrummet, men där ligger just nu en sliten ekparkett, undra om den inte går att måla vit?!?! Så länge liksom....Någon som gjort något liknande får gärna hojta till!
Nej, nu är det dags för sängen, jag får drömma vidare om vita sovrumsgolv och sen är det så att en hård arbetshelg väntar och man är ju inte 20 längre... :-)

Hoppas ni får en skön helg!

Kram Sofie

4 kommentarer:

Kaffe med drömmar sa...

Åh, vilka fina bilder. Blir så sugen på att våren ska komma när jag ser dem!

Tror att det går och måla ett ekparkett golv vitt. Såg att de gjorde det häromdagen på en blogg (som jag inte minns namnet på). Typiskt när man är bloggoholic som jag! De slipade och målade golvet vitt i ett barn rum i alla fall.

Trevlig helg!

Inredningsgalen sa...

Tusen tack för inbjudan till butiken! Vilka fynd man kan göra!!!!

Missa inte tävling inne hos mig, en liten vinst från DAY!!!!!

Trevlig helg!

Maria

Anonym sa...

Vilka underbara bilder, var tvungen att kika in på deras hemsida. Härlig inspiration!

Jag undrar var du köpt den runda kudden (tror den är från Day) som ligger i howardfotöljen? Superfin, skulle väldigt gärna få tag i en sån till mitt vardagsrum!

Mvh Maria

Louise Alexandersson sa...

Ja de visar bara fina lägenheter, har varit med och stylat några förra året. Verkligen superkul


Ha en bra dag
Hälsningar Louise
www.louisealexandersson.se