torsdag 10 december 2009

I dagsljus


Lite fler bilder i dagsljus, jag gillar verkligen den här dova lila nyansen, lite färg men inte för mycket :-) Kuddarna och lyktorna hittade jag hos House of Senses.
Soffbordet är köpt på MIO för ett par år sedan, vet ej om det finns kvar, men jag vet att ILVA har ett liknande!
Hmmm, måste nog rensa bland allla mina tidningshögar under bordet ser jag...

Nej nu måste jag in i duschen, har nyss kört ett powerwalkingpass *skönt*och snart kallar jobbet.


Kram Sofie

13 kommentarer:

Inredningsgalen sa...

Gud vad fint, man blir pigg när man ser så härliga bilder med fint ljus i dem!
Försökte själv fota när jag var hemma på lunchen, fick ge upp.Idag är det mörkt som bara den! Får hoppas på bättre ljus i helgen!
KRAM

Mioora sa...

Ljuvliga ljus! Och jag älskar den där Audrey Hepburn tavlan!

Vitt och Blått sa...

Fina bilder! Längtar så till helgen då jag får se mitt hus i några timmars ljus! :) Ha det bra - kram E

Johanna sa...

Den lila kudden är s å fin!

Jenny sa...

Hej Sofie!
Åh vad jag gillar ditt vardagsrum, så snyggt!!

Låter härligt med ett powerwalkinpass, det skulle jag behöva komma ut på;)

Ha en trevlig fredag,
Kram Jenny

Domus Dulcis Domus sa...

Snygg tavla du har där över soffan! Kram

Anna sa...

Håller med om att det var en fin nyans på kudden!

House number 15 sa...

Så snyggt du har i det vardagsrummet. Jag skulle verkligen kunna flytta in där;) Lite lila görs fint till det ljusa. Supersnyggt!

Ha en bra kväll/C

Stjärnor & Champagne sa...

Vad fint du har gjort. Älskar Daykuddar. Var har du hittat den vita och svarta?

Kr5am Anne

Olivia sa...

Vilken myyysiiiig blogg du har ♥

ps. kika gärna in och titta till mina roliga utmaningar. Fast det inte tar någon utav alla vuxnas dyrbara tid så är det nästan ingen som vill vara med. Så just nu söker jag efter folk och med din fotoförmåga att döma så är det en sådan som dig jag söker efter. ds

K R A M frånlilla O ♥

Stämningsfullt sa...

Wow vad snyggt alltså!
Tack för din snälla kommentar hos mig! Lampan köpte jag på Östs möbler (Svenska hem) i Sala. Jag tror att jag norpade den sista i transperant men den fanns i andra färger också! Den svarta var himla snygg också..... Kanske de kan skicka en lampa till dig om du ringer? Lycka till!
Kram Vanja!

joi sa...

Vilka härliga nyanser,
jättefin må jag säga!
Hoppas att du får en riktigt gog jul!

Nina sa...

Vilken trevlig blogg du har. Har suttit och tittat på alla dina fina bilder. Dessutom blir jag lite avis på er fina kissekatt! /Nina