fredag 4 december 2009

HIMLA fina Handdukar

Jag har vunnit dessa fina HIMLA-kökshanddukar, från Classic Living genom deras adventskalender.
Kika in på deras blogg Classic Living och var med ni med, varje söndag dras en vinnare av något fint!

Tack snälla för den fina vinsten, de passar perfekt vid min spis :-)


Ser ni jag har funnit LÄRK, lyckan är total *ha ha* Nu har jag pyntat lite här och var med de fina lärkgrenarna och tänkte ge mig på några kransar med.
Vackert och enkelt pynt, precis vad jag gillar :-)

Trevlig Helg!
Kram Sofie

6 kommentarer:

Classic Living sa...

Kul att vinsten passade så bra.
Må så gott!

Vänligen
Matilda

♥ Mittvitahus ♥ sa...

Åh grattis till vinsten:) Du har såå fint i ditt kök, lite avis på kaklet, jag hatar mitt måste bort:) Ha en fin fortsatt dag! Kram Mia

Inredningsgalen sa...

Väldigt fina!!
Alltid kul att vinna, både stort som smått!
Ha en trevlig helg!

KRAM

Ludvigsdal sa...

ohh va snyggt! passa på attt vinna me hos mig!
mvh Anette
http://ludvigsdal.blogspot.com/2009/12/tavling.html

syster doris sa...

Lärk är jättefint! Jag går igång på lummer också..så dekorativt!
Kram Tina

House number 15 sa...

Kul att jag hittade hit. Jag har varit inne och är med på tävlingen om tvålen.

Det är så fint med lärk.

Ha det gott/ CN