onsdag 30 december 2009

GOTT NYTT ÅR!

Snart nytt år och förutom att jag önskar ett välmående och lyckligt år till ALLA *givetvis*, så måste jag önska att minst 2 (av många saker på min lilla lista) slår in! Det här är ju trots allt en blogg om inredning *ler*
Den första är inte mindre än denna vackra kristallkrona, vet inte varför men jag behöver nog lite bling bling år 2010, tror jag..... ;-)
Den andra är nedanstående tapet till sovrummet, Pillemont Toile från Sanderson, sååå fin. Har beställt ett prov på den, så jag får se hur den ser ut här hemma innan jag slår till. Men jag är även grymt sugen på Malabar som jag visade i ett tidigare inlägg, att det ska vara så svårt att bestämma sig!

Sune struntar blankt i vad jag önskar mig och har inte heller så höga krav här i livet*skönt*. Han nöjer sig att brasan är tänd, där han kan ligga och gotta sig när han kommit in från den bitande kylan ute :-)


GOTT NYTT ÅR önskar jag och "softSune"!

KRAM

18 kommentarer:

Tina sa...

GOTT NYTT ÅR till dig och "Softsune".. :-) Kram Tina

Mags Romantiska Smycken sa...

Hej
Har hittat till din underbara blogg, vill tala om, jag har två bloggar...

www.magsromantiskasmycken.blogspot.com
har jag romantiska smycken, på

https://vindsromantik.blogspot.com
allt det övriga.

Om inte det skulle vara nog, har jag en webbutik;
www.magssmycken.se

Nu har jag en tävling på min blogg
http://vindsromantik.blogspot.com/

Ska nu fortsätta botanisera på din underbara blogg.

Vill önska dej, ett Gott Slut och Gott Nytt År.

Många Kramar
/Maggan

♥ Mittvitahus ♥ sa...

Kikar in och önskar dig ett riktigt gott nytt år, massor kramar Mia

Inspirera Mera sa...

Gott nytt år!
Kram Sandra

vitavillan sa...

Tänk att vara katt!
Det har jag bestämt att jag ska bli i nästa liv.
Gott nytt år!

Tezz från Kungens Kurva sa...

Riktigt fin tapet! Ska oxå tapetsera om hemma under januari, kul med lite nytt :) Till dess får jag nöja mig med lite småshopping av fina prylar, som till exempel ljusstaken som jag har med på bloggen idag :)

Sandra sa...

Hittade hit via en bloggrunda, alltid lika roligt att hitta alla inspirerade bloggar.
Lägger till din blogg i min lista. Bra att ha som inspiration till kommande renoveringar:)Hoppas det är ok.

Gott nytt år!!
Kram sandra

Krydda Livet sa...

Gott nytt år!! Hoppas du haft ett fint år och att det kommande året har mycket härligt att erbjuda. Skönt med en nystart!! Kram Josefin

Angelica sa...

Åh där va ju den tapeten som jag efterfrågade i höstas fast i rosa :-) Nu vet jag iaf vem som gjort den :-)

Hoppas du får ett underbart kommande år!

Kram Angelica

Jenny sa...

Hej Sofie!
Vilken härlig bild på Soft-Sune! ;)

Önskar dig och din familj ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

Kraam Jenny

Tanja*s Homestyle sa...

I wish you a happy new year
Hugs Tanja

milla-andante sa...

Åhh så söt... ja det ser vääldigt skönt ut!!:)
Jag passar på att önska mig den randiga mattan då...
Håller tummarna för att våra önskningar ska slå in! Eller vi kanske ska hålla i plånböckerna istället...fniss..
God fortsättning!
Kram

Stjärnor & Champagne sa...

Sune är kanon kan jag bara säga hihi. Vilken pose....Hoppas att dina önskningar slår in för dom är underbara.
Ha det gott...

Kramkram Anne

matilda / classic living sa...

God fortsättning och hoppas att drömmarna slår in :)

chalet de laura sa...

Happy New Year 2010 ...
I come sometimes, silently , on your blog ... it's really, really beautiful and cosy ...
See you soon
Laura

Nikita sa...

Du som gillar inredning, lantligt & Shabby chic
nu har du chansen att vinna ett presentkort 500:-
Hos louise interiör i min blogg, en webbutik fylld av fina
inredningsdetaljer!
Tävlar gör du här:
http://nikital.blogg.se/2010/january/vinn-500-hos-louiseinterior.html

Inredningsgalen sa...

Gillar verkligen den tapeten, super nice!
Missa inte TÄVLINGEN inne hos mig, alltid kul att vara med!

Home of Nina sa...

Å vilken fin tapet! Jag har tittat på någon liknande från Laura Ashley som heter IIoyd.Nina