fredag 6 november 2009

Fredagsmys


Idag är det en enda lång fredagsmys dag här hemma, har ledig dag och har mest slappat*härligt* Brasan tändes tidigt under dagen och sprider skön värme och jag har verkligen lusläst Lantlivs nya julnummer. Ett måste att köpa varje år, då den ger massor med inspiration inför julhelgerna!

Själv har jag tjuvstartat lite med en vit Amaryllis, den och vita + rosa hyacinter kommer vara det viktigaste julpyntet i år. Vill ha en ganska avskalad jul i vitt rosa och silver, tror jag...

Sune har hållit mig sällskap i soffan, han är mästare på att slappa, tänk den som fick vara katt ändå ;-)

Nu vankas det pizza här, har skickat sambon, bäst att slita sig från datorn och börja duka :-)

Önskar en trevlig helg!

Kram Sofie

8 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Sofie!
Vilka fina bilder! Vad gott Sune ligger där;)

Ha en riktigt myysig fredagskväll!

Kram Jenny

Cattis sa...

Åhh vilken söt liten kisse du har... Riktigt mys-pys!!

Ha en trevlig helg!
Kjamis Cattis

Vero sa...

Vilken fin och trevlig blogg. Surfade runt lite och hittade hit. Kommer säkert tillbaka.

Trevlig fredagskväll!

Grodmamman sa...

Här har det också ätits pizza ikväll!:)
Härligt med en mysfredag!
Kram

HOME SWEET HOME sa...

Det här kallar jag RIKTIGT SNYGGT !
(Tänk vad det piffar upp med lite svart) Fjärilstavlorna var så fina . Ja som jag sa riktigt snyggt.
Kram Bitte

Anonym sa...

Hejsan!
Måste bara passa på att berömma din fina blogg. Jättefina fjärlistavlor, vart har du köpt de+ramar tro?

SOFIE sa...

Hejsan där anonym!
Tack snälla, vad glad jag blir :-)
Fjärilstavlorna, visst är dom underbara, kommer från:
http://hagedornhagen.com
Ramarna hittade jag på Gallerix :-)

Domus Dulcis Domus sa...

Vilken underbar katt du har! Barnen drömmer om en katt men vi är lite motståndare, nu har vi en katt till låns under några veckor... får se om vi blir sugna. Vad är det för sort ni har?
Kram Ulrika