måndag 30 november 2009

En LILA JUL

Bilder från bo bedre

Ny vecka och imorgon 1 december och inga julklappar inhandlade ännu. Blir prio ett att ta tag i den här veckan tror jag bestämt. Är ju så skönt när man gjort alla julklappsinköp och man kan softa ända fram till JUL (nästan).... ÖNSKETÄNKANDE!

Men hur sugen blir man inte på en LILA jul när man ser dessa bilder, hur snyggt som helst. Jag har sagt det förut men det tål att upprepas, danskarna dom KAN dom =)


Trevlig ny vecka på er alla!

KRAM Sofie

9 kommentarer:

Barbamamatill4 sa...

Hej på dig!
Här blir det en lila jul. Iaf i granen. Tjejerna fick bestämma i år. (Själv avskyr jag lila och har alltid gjort) Men men. Vad gör man inte för sina små änglar. Blir mest vitt i granen ändå...
Hur har ni det i tråkvädret? Nåt nytt projekt i huset?
Vi ska sälja vårt =( Måste flytta tillbaka till stan pga av dom stora barnen. Så alla mina drömmar om mitt Drömhus, får någon annan ta över.
Men så kan det va! Jag får fortsätta följa dig och ditt Drömhus, så känner jag mig nästan som om jag bor kvar... Nästan...
Nej. Till vardagsbestyren!
Ha de bäst!
Kram mamma Johanna

Vitt och Blått sa...

Fiina bilder! Men en lila jul blir det inte här hemma, traditionellt i rött och vitt (och zink) :) Hade en lila period när vi bodde i lägenheten, men nu kommer det inte in här hemma. :) HIhi, så man kan ändra sig! Lycka till med inhandlandet av julklappar!
Kram E

"M" sa...

Wow så snyggt, men jag är sååå feg.....vågar inte....vill nog inte heller....dumt....hu läckert som helst ju

Henni sa...

Fina bilder. Tyvärr är det aldrig så där ljust (så här års) där jag bor..

PS: Fin blogg. Jag hamnade här av en slump och kommer definitivt att återkomma. :)

syster doris sa...

Så ofta jag gillar detsamma som du!
Jag har haft besök av Vintage Johanna som gjort julreportage idag! Och min jul är lila..tack vare danskarna! Var i köpenhamn i helgen...fick puls i varenda affär!
Kram T

Anonym sa...

En lila och gul jul:)Och drick löfbergs kaffe så är lyckan gjord för din sambo. Det var fina bilder och lila är en härlig färg, fast inte min julfärg... Men ni tar väl U till jul?

Kram Maria

erica sa...

hejsan! Nu är jag här och tassar igen;=) Vår jul blir vit, röd och svart med inslag av zink...
Ville mest önska en trevlig kväll! Och säga att jag bytt bloggadress...den nya är mycket bättre!!! KRAM
/Erica

milla-andante sa...

Åhhh... det här inlägget var nog menat till mig...! (och alla andra som fallit för "danskarnas lila")
Sååå fint!
Kram

Susanne sa...

HEJ!
Oh, vilken fiiin blogg! Hittade den just när jag sökte efter snygga lila julinrednings-detaljer (jobbar på Indigo Management).
Jag undrar hur du fått sån där snygg snö att falla på din blogg??
Skulle jag åxå vilja ha på min blogg!

Ha en mysig decemberdag!
Kram Susanne