lördag 3 oktober 2009

Shoppa ROSA


Oktober månad = Rosa månad (och min födelsedag) :-)
Vileda stödjer Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj och vem vill inte göra det?!
Igår inhandlades ett nytt fint moppset och disktrasor i ROSA, kanske blir städningen lite roligare idag?!Nu funderar jag dock på om inte den rosa moppen och hinken resulterar i att sambon aldrig någonsin kommer att vara delaktig i golvmoppningen? Kanske ett mindre smart drag *ha ha*

Trevlig helg önskar jag er alla som så snällt tittar in här :-)

Kram Sofie

7 kommentarer:

Lantligt förälskad sa...

Jag älskar rosa :-) Och jag ska köpa mig något fint i bröstcancerfonden i år så pengarna går till något bra.

Krams!

♥ Affi ♥ sa...

Disktrasorna är ju bara för söta. De vill jag ha!
Kram

jakt,skor,barn,inredning sa...

Här har shoppats rosa tom toapapper =) Nilla

Grodmamman sa...

Disktrasorna finns här hemma också!
Kram

Jenny sa...

Hej Sofie!

Åh vad fint, älskar rosa!
Extra bra att man stödjer Rosa bandet kampanjen när man köper dessa coola städprylar:)

Ha en skön lördagkväll!
Kramis Jenny

Barbamamatill4 sa...

Jag har köpt två påsar Rosa Rattar!
Smaskigt....

Kram

Nettan sa...

Nää, det draget var inte så smart, men jag kan se mig J framför mig med gummihandskar & mopp ;0)
Hahaha...( Kram SysterYster