onsdag 21 oktober 2009

Noll energi!


De fina bilderna kommer från www.sistersagency.com

Hej alla rara!

Tack för alla goa grattishälsningar, de värmer enormt ska ni veta :-) Det behövde jag verkligen nu, då jag helt tappat energin och har otroligt svårt att sätta igång med något här hemma. Ingenting känns roligt! Trots det har jag snart avklarat målningen på alla fönster- och dörrsmygar + fönsterbrädor. Kan säga att jag verkligen fått rycka upp mig för att få dom klara och man kan undra, vart min energi tog vägen?!
Tufft på jobbet har det varit, eller ja är fortfarande och man känner verkligen i kroppen och huvudet efter ett dagspass. Mitt i allt så tog jag influensasprutan, den omtalade och ett måste i mitt jobb, och blev helt apatiskt trött efteråt och fick fruktansvärt ont i hela armen.
Kan det vara en liten höstdepp jag hamnat i tro, förutom symptomen från vaccinet då?!

Nepp, nog med klagandet :-) nu är det nya tag som gäller, måste rycka upp mig och måla klart det sista och försöka njuta av den fina höst vi faktiskt har!

Snart är det jul, huja vad tiden går fort, och jag längtar faktiskt lite granna med sådär skräckblandad förtjusning till den*ha ha*


Kram Sofie

14 kommentarer:

Inredningsgalen sa...

Oj vilka fina bilder, har dock ingen julkänsla alls.Den försvann förra året o har ej kommit tillbaka!
Får se hur det blir i år. Ligger lite lågt med jul o advent, då det kommer en journalist o fotograf i början av dec för att göra ett litet tidningsreportage. Så advent får vänta till efter det.
Hoppas du mår bättre snart, har bara hört negativa saker om vaccinet, skönt att kunna säga nej till det!

Jenny sa...

Hej Sofie!
Var rädd om dig, det är inte bra för kroppen eller knoppen att jobba o stressa för mycket, det vet jag av egen erfarenhet..
Du kanske ska låta fix hemma vara ett tag o bara "vara" ett tag tills du mår bättre?

Stor kram till dig!

Jenny

syster doris sa...

Skickar lite energi till dig,,,jag har pyst över av kreativitet senaste dygnet...jag läste nåt vist, det stod att vi mskor behöver sitta ner o svälla ibland, precis som gamla träbåtar på våren. De behöver svälla för att inte ta in vatten...likväl behöver vi sitta o svälla för att orka gå vidare..så fortsätt o softa ett tag till...
STOOOR KRAM /Tina

Made in Persbo...Carina sa...

Hej hej!
Roligt att hitta hit till din fina blogg.
Härliga julbilder du visar!

Kram, Carina

Grodmamman sa...

Glad jag blev när du skrivit ett nytt inlägg, har saknat dig och undrat hur det är med dig!:)
Ska ta vaccinationen imorgon då jag tillhör riskgrupperna, men man blir lite orolig när man hör om biverkningarna.
Ta hand om dig!
Kram

Barbamamatill4 sa...

Hej tjejen.
Undrade just var du tagit vägen =) Jag förstår precis hur du känner för jag är inne i samma svacka. Låååångt ner i den svackan och jag har inte ens börjat ta mig upp än.... Men de kommer väl....
Njut av hösten! Tänd många ljus!
Massa kramar Johanna

Vitt och Blått sa...

Hoppas att du känner dig bättre snart! Många kramar!!!

Stjärnor & Champagne sa...

Vilka härliga bilder du visar...Jag förstår hur du känner, så blir jag varje höst. Hoppas att du snart får tillbaka din energi.

Kram Anne

Nyanser av vitt sa...

Usch hoppas du känner dig piggare nu. Vill bara önska en mysig helg. Ta väl hand om dig
kram Agneta

milla-andante sa...

Det är lätt att hamna på lite sparlåga nu när mörkret kommer...
Skickar lite energi...!
Ja skräckblandad förtjusning var det...:)
Kram

Fröken Fräken sa...

För mig blir det inget vaccin av flera olika anledningar. Skulle få genom jobbet om jag ville, men jag tackade nej.

Här finns energi och inspiration, men ingen tid för det! Samtidigt som mörkret kom så måste det ha varit någon här och snott massor av timmar från dygnet.. det är den enda förklaring jag kan komma på... ;-)

HOUSE OF PHILIA sa...

Åh, det är många som trötta och hängiga nu. Vi har varit magsjuka hela familjen + att det ärgrått och mörkt ute = dålig kombo för humöret! Men efter regn kommer solsken... Tror det känns bättre när vinter och julkänslan infinner sig!

Ta hand om dig

Kram från P

Söta prickar sa...

Känner så igen mig. Visst är det trist årstid vi lever nu,lååångt till sommar och ljusa dagar. men det går över...man mår bättre så småningom =)
Kram från Lotta

Anonym sa...

Hejsan tänker göra en hösttavla och tänkte samla in så många ord om hösten som möjligt. så om du kunde göra ett avtryck hos mej och skriva ETT ord som du tycker beskriver hösten, så skulle jag bli glad.
Mvh Jessica
www.mycosyhome.blogg.se