onsdag 2 september 2009

Vinnaren och pojkrum!

Bild från elle interiör

Bild från livingetc


Så då var tävlingen över och OJ vad många ni var som ville vara med, kul :-) Lite tråkigt att man inte kan ge ett burkkit till er ALLA, men det blir i alla fall en lycklig vinnare.

Jag tog hjälp av Manda som fick dra ett nummer(många nummer blev det)för att få fram vinnaren och den lycklige är.....

Stort grattis till dig!!! Maila mig din adress till drommhuset@hotmail.com så skickar jag paketet bums :-)

Fortsätter väl på manliga linjen då :-)
Skulle gärna vilja att Alfreds rum såg ut som någon av ovanstående! Gillar förvaringen under sängarna, som slukar massor av annars dammsamlande leksaker. Ursnygga barnrum helt enkelt som gärna får flytta hem till mig!

Snart är det helg och jag är leeeedig :-)

Kram Sofie

13 kommentarer:

Grodmamman sa...

Grattis till vinnaren!
Vi har gjort något liknande i sonens rum. Vi använde lådhurtsarna till "Stolmen" från IKEA och satte under hans säng. Där har han alla sina kläder och i en garderob bredvid har han andra saker. Han är ju snart 11 år, så mycket leksaker finns det inte längre!:)
Kram

Livet på Sjögård sa...

Grattis till Görgen :)

Sku oxo behöva likande förvaring till våra pluttar :)

mitt skärgårdsliv sa...

Så fina pojkrum du visar. Jag borde skaffa mera förvaring till sonens rum! Lådor under sängen vore perfekt.

Jenny sa...

Hej Sofie!
Grattis till vinnaren o tack för tävlingen!

Vilka snygga bilder på pojkrum..

Ha en bra kväll,

Kramis Jenny

Barbamamatill4 sa...

Hej på dig. Följer din blogg flitigt men hinner aldrig med min egen.
Vi har flyttat en trappa upp. Har numera sovrum precis ovanför trappen. Helmysigt =) Sonen fick vårt rum, det innanför v-rummet. Så nu har jag alla 4 barnen på rad där nere. Praktiskt när man ska upppå morgonen.
Håller på att bygga ihop en liknande "förvaringssäng till dottern. Av köksskåp! Himla praktiskt... Massa förvaring blir det.
Litet tips kanske. Inte fullt lika snyggt förstås.
Kram sålänge.

MARIE -Inredningsdrömmar sa...

Grattis till vinnaren!
Håller med dig om att barnrummet är jätte snyggt.
Kram Marie

Inredningsgalen sa...

Ja verkligen fina rum, härlig känsla i dem!
Missa inte mina bilder på Howard som ligger på bloggen just nu. Shit vad skön den är, en fotpall till sen hade man somnat! Mysigt att sitta framför tv och bara mysa jag o hunden, får precis plats. Stackars sambon, lite avis tror jag!!!!!!

Jörgen sa...

Jag vann!!!! Tack!

Jag mailade mina uppgifter till dig, hoppas de kom fram.

//Jörgen

Vitt och Blått sa...

Grattis till vinnaren! :) Vilka söta/fina pojkrum du hittat! Härligt med inspiration som man känner att såhär vill jag ha! :) Trevlig helg - kram E

Anna-Lena, Drömmar av silver sa...

Hej!

tack för en fin tävling och ett stort grattis till Jörgen. Kul att en kille vann! Hoppas att du får en skön helg!

Kram Anna-Lena ♥

PS. Pojkrummen på bilderna var jättefina!

Marie-Anne sa...

typiskt, jag missade denna tävling :( hoppas att allt är bra med dig. Vi har IKEA sängar till barnen med 3 STORA lådor under, helt otroligt vad de slukar mycket. Riktigt bra:)
Trevlig helg
Kram Marie-Anne

Stjärnor & Champagne sa...

Hm missat en tävling...Vilka härliga bilder på barnrum. Hoppas att du mår bra...

Kram Anne

Jörgen sa...

Hej! Ville bara säga att de fina burkarna har kommit fram. Tack!

//Jörgen