måndag 7 september 2009

Kick off!




Måndag igen och en ny vecka står för dörren. Imorgon åker jag med jobbet på kick off, vet att det då vankas god mat och gott vin i mängder och framför allt trevligt sällskap :-)
Vi ska husera på en konferansanläggning mitt i de mörka Värmländska skogarna och bara njuta. Ja, en och en annan liten kurs också ska vi väl hinna med förutom att dricka och äta gott *ler*

Ni ser, jag har bildbevis för att mina fyndorkidéer från maxi fortfarande lever, såhär 3 veckor senare! Nu får dom vatten varje måndag, enligt tips ;-)
Vi får se hur länge dom håller....

Nu ska jag till stan och se om jag hittar något snyggt att ha på mig till imorgon kväll.
Alltid ute i sista sekund, gillar att jobba under press *fniss*


Kram Sofie

13 kommentarer:

Åsa sa...

Mmm låter gott en kurs ;-) Inte blir norr uppåt ni ska ?
Du har ju gröna fingrar vet jag ändå, arv från pappa ?
Ha det så härligt på kursen !!
Kram från Kusin

Lavendeldoft och vitt sa...

Hoppas Kick-offen blir kul och trevlig. God mat och dryck kan det aldrig bli för mycket av. Jag köpte oxå av Maxi´s orkidéer efter ditt tips och de är hur fina som helst så tack för det tipset! Kram/Linda

Vitt och Blått sa...

Ååhh, låter gott det där med kurs! :) Hoppas att du får det trevligt!! Orkidén är jättein, hoppas att den håller bra för dig! Jag köpte en på plantagen för någon veka sedan som jag hoppas kommer blomma länge! Ha en bra vecka - kram E

Domus Dulcis Domus sa...

Orkidéer är vackra... jag har dock en förmåga att aldrig få liv i dem efter att blommning, ja och blomning brukar inte vara så länge heller.. men vackra är dom hoppas du får ha dina länge! Ha det gott!

Fröken Fräken sa...

Hoppas kick-offen blir härlig! En sådan väntar för mig om två veckor, men vi ska tydligen ut i skogen och ha någon slags vildmarksfemkamp.. blir det krälande i lera och paintball månne? Så går det när man jobbar på en mansdominerad arbetsplats.. jag föreslog Ikea och spa, men det gick inte hem... ;-)

Anonym sa...

Hej hej,
Hoppas du får det trevlig på Kick-offen! Jag brukar kika in här och blir glad av denna blogg :)
kram annelie

www.hoswestbergs.blogg.se

MARIE -Inredningsdrömmar sa...

Hoippas att du hittade något att ha på dig o att du har kul på kick-offen.
Kram Marie

MARIE -Inredningsdrömmar sa...

Hoippas att du hittade något att ha på dig o att du har kul på kick-offen.
Kram Marie

Anonym sa...

Jätte kul blogg ! Så fint du har det. Så fiffiga och fina ideér. Kommer besöka den med jämna mellanrum !! Tack så länge /M.

milla-andante sa...

Hoppas du får ett par trevliga dagar!
Kram

milla-andante sa...

Hoppas du får ett par trevliga dagar!
Kram

milla-andante sa...

Hoppas du får ett par trevliga dagar!
Kram

Inredningsgalen sa...

Ja underbar är dem, har sätt dina i ett tidigare inlägg!!! Vet inte riktigt när webbutiken öppnar men lovar att hålla koll, de har verkligen fina saker i butiken!!!