onsdag 16 september 2009

Influensa


Ja, då har influensan även drabbat mig, tur är att det är den gamla hederliga influensan om man ska vara lite positiv. Ligger här däckad i soffan och tycker lite synd om mig själv, som sig bör, eller hur?!
Nu ska jag bara vila och kurera mig i ett par dagar framöver och hoppas på att det blir kortvarigt det här *positivt tänkande*

Jag fördriver tiden med att ligga med laptopen på magen och slösurfa!
Alvhem mäkleri får man massa inspiration från deras snyggt stylade lägenheter som just nu är till salu. Köket på bilderna är ursnyggt och får gärna flytta hem till mig :-)


Kram Sofie


12 kommentarer:

Alisa sa...

Du är inte ensam om det, även jag vart drabbad:( Krya på dig!

kardemumma sa...

Krya på dig! Det där underbara köket får gärna bo hos mig också :)
Kramar C

Inredningsgalen sa...

Krya på dig, som du säger i alla fall skönt att det är en vanlig hederlig influensa!

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Ischiamej! Krya på dig nu:)
Susanne

milla-andante sa...

Så läckert kök! Mmmmm....
En stor krya på dig kram nu!!!

Mioora sa...

Hur vet du att det är den hederliga gamla influensan???

Snyggt kök. Bra inspiration för jag tror jag har hittat drömhuset!

Vitt och Blått sa...

Håller med! URsnyggt! Hoppas att du kryar på dig snart! KRAM E

Barbamamatill4 sa...

Usch! Stackars dig...
Tror jag oxå e drabbad. Har såå fasligt ont i kroppen, precis överallt. Det känns som om jag har 40 graders feber hela tiden och ögonen känns för stora för huvudet...
E näsatn däckad men me min jättefamilj, går det inte...
KRYA PÅ DIG MASSOR!
Och du har ju redan sååå himla fint kök :)
Men jag förstår va du menar... Det var dösnyggt det på bilden!!!
Kram Johanna

Grodmamman sa...

Ursnyggt alltihop!
Krya på dig nu, hoppas att det inte blir alltför långvarigt!:)
Kram

hjärtehem sa...

Krya på dig, kram åsa

Livet på Sjögård sa...

Krya på dej! Trist med flunssa men hoppas din går förbi snabbt...

Fina bilder från alvhem :)

Ylva sa...

Vilka fina bilder. I nästa bostad vill jag ha ett Smeg-kylskåp, det är nästan viktigast av allt...