torsdag 24 september 2009

Howard



Idag så kunde jag då äntligen hämta hem min mycket efterlängtade Howard :-) Är mest kär i benen än så länge, så snygga *ha ha* Har inte provsuttit den än, då präktig som jag är *host*har dränkt in hela möbeln i skyddande textilspray. Har tron på att den håller sig vitare lite längre då, ifrån smuts som troligtvis kommer komma från katter, barn och sambo!

Förresten ni har inga tips på vad jag ska göra för att hålla de små odjuren därifrån, ja katterna alltså :-)?! Finns det några knep, vill inte att dom ska använda den som en enda stor luxuös klösmöbel ;-)

Perfekt tajming att komma på hade den, är tydligen hockey på TV:n, så det blir invigning ikväll, jag och Howard och en god bok tror jag bestämt.
Om den hunnit torka tills dess...

Kram Sofie

12 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Gud vilken snygging!

kram

♥ Mittvitahus ♥ sa...

Jösses såå fin:) Inte helt gratis heller, du får väl anordna någon form av bur runt den för att skydda den mot små klor:) Ha en fin kväll i din nya, Kram Mia

Stämningsfullt / En bit av oss sa...

Wow den är underbar!

Vita ljuva tankar sa...

Yummi vilken honey! ;) Han e´ riktigt snygg! Vilken perfekt mammaplats...ja om inte katterna hinner före förstås ;)

Kram Linda

Barbamamatill4 sa...

Ååååhhhh sååååå snyggg han e! Den där Howard.
Men att du vågar ställa in nåt så vitt och vackert hemma ;)
De e jag för feg för....
Har inget tips mot katterna tyvärr. Vår katt har aldrig klöst på soffan. Däremot smyger vår svarta hund upp i den på natten när vi somnat. Precis som om vi inte skulle märka det på morgonen ha haa. Tokhund!

Stjärnor & Champagne sa...

Ursnygg...Howard är underbar. Jag har den stora jeanssoffan. Tyvärr måste jag ha kopparna under också till både soffa och pall för att vara rädd om trägolvet.

Kram Anne

Johanna sa...

Jag har samma problem. Fast med barnen. Min snygga Howard har helt oplanerat blivit "Bolibompasoffa".

milla-andante sa...

Howard är allt en riktig läckerbit:D
Kommer att bli stenhård konkurrens och tyvärr vinner ju oftast de fyrbenta (även hos oss, har testat allt...) Jag brukar ha en fuskfårpäls liggandes i fotölj och soffa, det skyddar ju lite och är ju snyggt också!
Somna nu inte för natten i den där..hihi...
Kram

Jenny sa...

Hej Sofie!
Supersnygg!!!

Där kommer ni slåss om att få sitta, hihi!

Ha en jättebra helg,

kramis Jenny

Nettan sa...

Wow, den var ju ubersnygg ju =).
Inte en massa chips, kladdiga ungar i den där nu ;0).

Kommer & kollar den ngn. dag.
Ha en skön Helg !

Kram SysterYster

Fröken Fräken sa...

Men så stilig! Du kanske få skapa lite nya regler där i vardagsrummet, som att man bara får titta på fåtöljen men absolut inte sitta i den?! ;-)

Annah of Sweden sa...

uuuuunderbara ben - jag håller med du! :-)