torsdag 10 september 2009

Höstmys

Ikväll blir det mys i soffan framför TV:n, med Sköna Hem, Elle Interiör och Anthon Bergs marsipan, en helkväll alltså :-) Skön kontrast mot kvällarna innan, jag gillar båda, fast kanske den här ligger mig varmast om hjärtat. Älskar höstmys, med många tända ljus och en värmande brasa! Barnen sover och det är tyssst i hela huset.
Härliga kvalitetstid, kan det bli bättre?!
Lite bättre kanske, för snart snart flyttar Howard hem och då kommer jag bo där varje lediga stund! *längtar*

Kram Sofie

8 kommentarer:

rosenskära sa...

Ser riktigt mysigt ut med ljuslyktorna!
Jag blev lite full i skratt när jag läste förra inlägget, om hur "swept-away" du blev av föreläsaren! Känner igen mig själv så väl, jag kan bli nästan lite småförälskad i karismatiska människor! Det kanske inte var så du menade, men så kände jag när jag läste. Vi behöver lite spänning i vardagen, som en ny soffa eller nåt!

Lena

Drömlägenheten/Caroline sa...

Härligt!!!!

kram caroline

Johanna sa...

Förstår att du längtar efter Howard!
Ser ut att bli en mysig kväll!

Annelie sa...

Tack :)! Jo koftorna kommer från h&m och kappahl (!). Tunikan kommer från Veromoda :)

Ha en fin lördag!
kram annelie

Fröken Fräken sa...

Ja, efter att ha kommit hem från ett stimmigt Stockholm - mitt hotel låg vid en väldigt vältrafikerad gata...! - så njuter jag verkligen av lugnet här hemma, och få gå och pyssla i egen takt. Ligga i soffan och få lite inredningsinspiration låter inte dumt heller!

Barbamamatill4 sa...

Det ser så mysigt ut hos dig nu. Kan bara tänka mig hur mkt ljus du har tänt den årstiden som kommer nu. Jag är jättedålig på att tända ljus. Måste skärpa mig där....
Jag har som vanligt massa projekt på G här hemma men ingen ork just nu. Så kan det va...
Har mitt egna lilla lilla företag att ta tag i under hösten.
Tack för titten =)
Återkommer dagligen.
KRAM JOHANNA

MARIE -Inredningsdrömmar sa...

Åh så mysigt det ser ut, jätte fin bricka.
Kram Marie

Syster Sockervadd sa...

Hej,
Hittade av en slump till din blogg idag. Tack för titten :-). Jätteinspirerande bilder och trevlig atmosfär. Jag kommer gärna tillbaka :-)

//Åsa