torsdag 10 september 2009

Dageneftersjukdom!


Det är tufft att vara på kurs, att äta och dricka massa gott kan ibland bli lite för mycket av det goda. Speciellt av den blöta varan *fniss* Är inte riktigt människa ännu, men gud så roligt jag haft det, trots min lilla dageneftersjukdom!

Vi hade en föreläsare från Norge där och en mer fängslande föreläsare får man leta efter, jag satt bara och såg ut som en fågelholk efteråt och var helt förstummad. Han hade verkligen karisma och engagemang i det han gjorde och sådant faller jag som en fura för *hi hi* Vilken aha-upplevelse, vilken man!!!

Ok, nog om min lilla gudaupplevelse :-)

Nu tänkte jag slå ett slag för HM:s Home kollektion, jag har köpt fina handdukar till kök och toalett + ett överkast därifrån och är positivt överraskad över den fina kvalitén på alltihop. Så jag säger till er alla som tvekat precis som mig, löp och köp!

Trevlig Helg!

Kram Sofie

2 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Å, den var riktigt snygg den där handduken, bra tips!

kram Mia

Stjärnor & Champagne sa...

Haha ja det kan bli mycket av det goda...Visst är det kul med en föreläsare som fängslar. H&M Home har så mycket fint, har shoppat en hel del där.

Kram Anne