måndag 3 augusti 2009

Tävling!



Hej hopp allesammans :-) Tillbaks från ett vackert Öland, där vi hade strålande väder 90 % av tiden, härligt härligt! Har helt förälskat mig i ett antal hus i sann snickaranda och frågade min käraste om
vi inte kunde flytta dit *ha ha*
Känns ändå skönt att vara hemma, som alltid när man varit iväg, och ha 2 veckor kvar av semestern att njuuuta av :-)

Ser att besöksräknaren klivit över 100 000 strecket och vad vore väl passande om inte en liten tävling?!

Har fått frågan varför jag bloggar och svaret är väl mest att jag gör det för egen del, att se att det faktiskt går framåt här hemma med alla projekt och att jag närmar mig det Drömhus jag kan få ut av vårt 70-talshus :-)
Mitt riktiga Drömhus finns ju nu på Öland och har ingenting med 70-talet att göra *ler* Men ibland får man liksom vara glad för det man har och göra det bästa av det!
Sen är det alltid roligt och härligt med alla goa och uppmuntrande kommentarer man får, från alla er som tar er tid att besöka min blogg! Utan er hade jag aldrig fått hälften av all inspiration som snurrar i huvudet, tack!

Så till tävlingen då, kanske har ni alla de söta burkarna från House Doctor, om inte eller vill ha fler, har ni nu chansen att vinna ett set med 3 stycken i tripp, trapp, trull storlek :-)
Lämna en liten kommentar här hos mig och för att fördubbla er chans så länkar ni till mig med bilden ovan :-)
Tävlingen pågår tom 30 augusti, då jag drar den lycklige vinnaren!


Kram Sofie

232 kommentarer:

1 – 200 av 232   Nyare›   Senaste»
Nilla sa...

Hej!

Burkarna är underbart söta! Jag som tänkt mig precis nåt sånt till köket men hade helt och hållet glömt bort att HD hade såna, vilket minne man har :)

Låter som en semester av bästa slaget, själv har jag en vecka kvar och ska försöka njuta till fullo av den, tyvärr känner man ju jämt sista veckan att tankarna far mer och mer till jobbet.

Vill ju självklart vara med och tävla och länkar givetvis :)

Ha en skön fortsatt semester!

Kram Nilla

Casa Loda sa...

Burkarna är ju så jättefina och skulle platsa på kökshyllan här hemma. Jag vill gärna vara med och tävla om dem och länkar hit också.
Och grattis till 100 000! Jag är ofta inne här och tittar och hämtar inspiration!
Ha en fortsatt skön semester!
Kram Annika

Maria sa...

Hej!

Åh, de var underbart söta! Jag har länkat till dig! Ha en bra dag!

Krydda Livet sa...

Välkommen hem från det fina Öland. Vi var där för två somrar sen och då regnade det konstant. Skönt att höra att någon annan har tur med vädret :) Det är väldigt fint där men skulle gärna vilja se Ön med mer sol på!!

Jag vill väldigt gärna vara med i din fina tävling. Burkar kan man aldrig få nog av och dessa är ju så fina!! Jag länkar självklart från min blogg också.

Kram Josefin

Jenny sa...

Hej Sofie!
Oj, grattis till så många besökare! Inte konstigt, du har en sån fin o inspirerande blogg:)

Vilket fint pris du lottar ut, de där burkarna är så vackra! Har detta set själv så du behöver ju inte dra mitt namn i dragningen;)

Jag länkar från mig ändå!

Ha en bra dag,
Kramis Jenny

Grodmamman sa...

Härlig semester ni verkar ha haft!
Vi bor i ett radhus från 60-talet och då får man också göra vad man kan efter förutsättningarna man har! Men för oss är detta vårt drömhus och vi trivs alldeles utmärkt!:)
Jätte fina burkar du lottar ut. Är gärna med och länkar!
Kram

Hem och Lycka sa...

Tänk, jag har ännu inte varit på Öland *skäms* Kanske kan det bli av nästa sommar istället.

Grattis till dina 100'! Är gärna med och tävlar om de fina burkarna. Länkar!

kram Mia

Johanna sa...

Vad kul med så många besökare!

NVill gärna vara med och tävla om en sån fin vinst. Länkar i bloggen.

Josefine sa...

Låter som en skön semester!

Jag vill gärna vara med och tävla:-)

Josefine-At home

Smått och gott hos Lina sa...

Kul att hitta till en ny fin blogg. Hittade hit via en länk till tävlingen. Jag vill gärna vara med och tävla jag också.

Länkar i bloggen.

Ha det bra!
Lina

Vita ljuva tankar sa...

Jag har dille på vackra plåtburkar så några fårn House Doctor skulle inte vara helt fel. Jag är gärna med och tävlar!

Kram Linda

Stämningsfullt sa...

Hej!
Grattis till alla besök! Självklart vill man vara med och tävla :) Har länkat i högerspalten.
Kram!

Drömmar och Lycka sa...

Hej! Det lät som en härlig semester. Självklart vill jag också vara med och tävla om dessa rara burkar, jag länkar även till din blogg och tävling via min blogg.

Ha en fortsatt bra dag! kram Linnéa

Drömmar och Lycka sa...

Hej! Det lät som en härlig semester. Självklart vill jag också vara med och tävla om dessa rara burkar, jag länkar även till din blogg och tävling via min blogg.

Ha en fortsatt bra dag! kram Linnéa

Inredningsgalen sa...

Tävling hippi!!! klart man vill vara med!!!
Håller tummarna, hårt!!!!

milla-andante sa...

Vad kul med tävling, och vilken fin vinst!! Är gärna med!
Jasså, det är på Öland solen och värmen har befunnit sig, det enda jag visste var att den inte befann sig över västkusten...
Kul att läsa om dina bloggtankar!
Kram

Hemmalycka sa...

Grattis till dina besök vad kul att du firar med en tävling som jag självklart vill vara med på och givetvis länkar jag.
Kram Åsa

Verra sa...

Hej!! =)
Jag vill jättegärna vara med och tävla om burkarna. Har suktat efter dom jättelänge.
Länkar från mig.
Ha de bra! =)
Kram Verra

Karin sa...

Vackra burkar, vill jag vinna!

LÄnk finns i min blogg:
http://jagvillvinna.blogspot.com/2009/08/dromhuset-kakburkar.html

Kram Karin

rosenresli sa...

Hello Sofie,

unfortunately I can´t understand your language but I´m enjoyed of your beautiful photos.
I have seen these beautiful tins sometimes on other blogs - they are from house doctor - am I right? I have looked after these tins here in germany and on ebay but had no luck til now.

best greetings from germany,
rosenresli

Geta sa...

Självklart vill jag vara med och tävla om dessa söta burkar. Länkar också.
Kram.

Elsa och Helena sa...

Ja, jag vill gärna vinna, burkarna är jättesöta.
Elsahelena

Anonym sa...

Underbara burkar! Skulle passa utmärkt till mina kakor som jag ska ta med på picknick. Skulle bli pricken över i:et. Har ingen egen blogg. Men här är min mailad. om jag skulle bli den lyckliga vinnaren. hälsningar Magdalena
lillebrorsmamma@hotmail.com

MARIE -Inredningsdrömmar sa...

Grattis till antalet besökare och välkommen hem från semestern.
Sjävklart vill jag vara med o tävla om dessa snyggingar. Har länkat till dig på min blogg.

Kram Marie

Domus Dulcis Domus sa...

Fina burkar kan man aldrig få för många. Självklart vill jag vara med och tävla. Länkar till dig gör jag via min blogg. Ha det gott Ulrika

Anna Söderberg sa...

Ååååh vilka fina burkar.
Jag vill vara med och tävla!!

Kram Anna

evamar - tävlingsblogg sa...

Vilka härliga burkar! Jag är gärna med och länkar i min tävlingsblogg:

http://evamar.blogg.se/2009/august/burkar-30-augusti.html

Gottegrisen sa...

Vilka underbara burkar! Vill gärna vara med och tävla och har länkat från min blogg.

//Linda

Blåbärs och smultronstället sa...

Hejsan!
Du har en jättefin blogg. Jag är gärna med och tävlar om de fina burkarna och länkar så klart!
Kram Susanne

Lillan sa...

självklart är jag med. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/august/burkar.html

Malin sa...

hej Sofie, jag vill gärna vara med i din utlottning av plåtburkarna och jag länkar från min sida ... och vinner jag så lovar jag att bjuda hem dig på kaffe och hembakat, det vi inte "svullar" i oss ska jag lägga i en plåtburk och ställa lite snitsigt på köksbänken he he. Mvh Malin

Susanne sa...

Hej..Ja dom här måste jag ju försöka vinna..Länkar..Susanne i Fare

Carita sa...

Åh, vilka godingar. DOm får gärna flytta in hos mig :) Så jag är gärna med i tävlingen..

Länkat: http://caritatavlar.blogg.se/2009/august/burkar.html.
Hoppas på tur nu!

Ölandstok sa...

Åh de burkarna är ju bara sååå fina! Självklart vill jag vara med och tävla om dem. Länkar med bild.

Jag ser att jag kom visst hit lite för sent... Men om de kikar in på min blogg så hittar du tips på några små gulliga butiker som du kan besöka när du flyttat hit ;0) hi hi.
Kramar!

Villa Lantliv sa...

Jag vill så klart också vara med och tävla. Burkarna är jättesöta ju. Har länkat till tävlingen i min blogg.

Sofie sa...

Har inte de ljuvliga askarna, men tävlar gärna om dem! Självklart länkar jag!
Ha det gott,
Sofie

Amanda sa...

Jag vill absolut vara med och tävla om dessa söta burkar. ^^

Har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/august/tavling-sota-burkar.html

Hoppas på tur! ♥

millasv sa...

Hej,
jag har precis hittat till din fina blogg. Den hamnar direkt på favoritlistan.. :)
Å jag vill hemskt gärna vara med och tävla om de där fina burkarna.
Jag ska hålla tummarna och hoppas på turen.


Mvh millasv

milla_s74@hotmail.com

Em sa...

Jag vill vara med! Verkligen jättesöta burkar. :o)

suss sa...

Såna här burkar (inte riktigt samma dekor) hade mamma kakor i när jag var liten. Ett stänk av nostalgi alltså! Dom skulle jag gärna vilja ha i köket!! = )

Fröken Prickig sa...

Jättefina! Skulle passa finfint till vår ljusblå glasmosaik. (Som egentligen skulle vara vit, men vi fick fel underlagsmassa i affären och jag satt och väntade och väntade på en köksstol för att det skulle torka och bli vitt, vilket det aldrig blev:) Så nu är det ljusblått iaf och faktiskt fint det med!)

Fröken Prickig sa...

Jättefina! Skulle passa finfint till vår ljusblå glasmosaik. (Som egentligen skulle vara vit, men vi fick fel underlagsmassa i affären och jag satt och väntade och väntade på en köksstol för att det skulle torka och bli vitt, vilket det aldrig blev:) Så nu är det ljusblått iaf och faktiskt fint det med!)

Fröken Prickig sa...

Jättefina! Skulle passa finfint till vår ljusblå glasmosaik. (Som egentligen skulle vara vit, men vi fick fel underlagsmassa i affären och jag satt och väntade och väntade på en köksstol för att det skulle torka och bli vitt, vilket det aldrig blev:) Så nu är det ljusblått iaf och faktiskt fint det med!)

Anonym sa...

Grattis till så många besökare!
Jättesöta burkar. Det är exakt den stilen som passar toppen till mig.
Jag har ingen blogg att länka i, men e-mailen är santtu_nyberg@hotmail.com.

Erika sa...

Jag är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

domi sa...

Vill gärna tävla om de söta burkarna! Kul med tävlingar, blir som en bonus av att läsa bloggar!

domi.pl@hotmail.com

Älskade pion sa...

Åhh,vilka underbara kakburkar,vill ha. ;)Vilken fin blogg du hade.Grattis till dina 100.000 besökare. Kramar Ulrika

Hallon & Blåbär sa...

Vill gärna vara med och tävla, har även länkat i högerspalten.

AkH sa...

Jättefin blogg du har! Burkarna påminner mig om burkar som fanns hos min mormor när jag var liten-ljuvliga. Länkar till din blogg på min livetharochnu-akh.blogspot.com sida nu under dagen.
Ha en fortsatt trevlig sommar!
Anna-Karin

Lena sa...

Grattis till 100 000 !!!

Jag vill gärna vara med i din tävling.

MVH
lenamarb@gmail.com

Mamma Mimmi sa...

Klart man vill vara med och tävla om de här fina burkarna. Länkar till min blogg Mimmis Mammaliv
Kram Mimmi

ANNIKA sa...

Grattis till alla besök!!!!Vill gärna vara med och tävla om de söta burkarna.
Ha en bra vecka!
gustafsson.57@hotmail.com

Camilla sa...

Hej!

Åh, dessa burkar hade passat perfekt till mina kakor!! Jag burkar bakar en hel del och är trött på mina plastlådor! :/

Mvh
Camilla

Annas Lycka sa...

Ååå jag bara älskar dom där burkarna så jag vill såklart gärna försöka vinna. Har ingen vidare tur men man kan ju bara inte låta bli att försöka....Länkar på min sida. Kram Anna

Marita sa...

Hej! Vill gärna vara med och tävla. Länkkar hit i bloggen min.
~Marita~

julia sa...

åh vilka fina, hoppas på tur trots att så många är med :)

http://juliaberg.blogg.se/tavlingar/2009/august/fina-burkar.html

julia sa...

åh vilka fina, hoppas på tur trots att så många är med :)

http://juliaberg.blogg.se/tavlingar/2009/august/fina-burkar.html

Salmiak sa...

Jag bara älskar burkar. De där var superfina. Jag tävlar gärna.

mvh Pia

p.makimaa@gmail.com

Mary sa...

Hej, vilken underbar blogg du har! Jag är gärna med och tävlar och har länkat från min blogg! :-)
Mvh Mary

Anna sa...

Jag är naturligtvis med fast att jag redan har en uppsättning, men man kan ju bara inte få nog utav dessa underbara burkar!!

Ha det gott!

Kram Anna

p.s jag länkar till höger i min blogg...

Lilli sa...

Jag är gärna med och tävlar,behöver lådor att lägga alla mina småprylar som ligger utspridda överallt någonstans :)


Min e-post är klevmarken_92@hotmail.com

Caroline sa...

Jag var på Antikmässan i Visby och kollade på burkar, men inga var ens hälften så fina som dessa!

Underbara!

Mvh
carolineutsi@hotmail.com

Mamma sa...

En i raden av tävlande omde fina burkarna! :)

Carro sa...

Jag är gärna med.

Sosso sa...

Jag älskar burkar, är en liten av en samlare hihi

Länkar självkart till din tävling

http://lomia.blogg.se/tavlingar/2009/august/burkar-30-augusti.html

Hälsningar

Sosso

jessie sa...

Så söta burkar! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/august/vinn-ett-set-med-burkar-fran-house-doctor.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det så bra!
/Jessica

Anonym sa...

Åh, vad fina burkar!
Jag vill jättegärna vara med i din utlottning.
Ha en fortsatt trevlig sommar! :)
Mrs H.

Klara sa...

Oh va fina, jag är med!

mvh
Klara

Agnes sa...

Förstår att du älskar öland...jag bor där....

Maria sa...

Jag vill jätte gärna vara med och tävla om dessa underbara vinster=)
Jag länkar från min blogg med bilden också=)

http://cupcake.blogg.se/?tmp=04201640

Susanne sa...

Fantastiskt illsöta små burkar! Jag hakar apselut på din utlottning! :-) ..och passar samtidigt på att säga att din blogg är väldigt inspirerande! Hittade hit relativt nyligt, under sommaren, och jag är fast! :-)

Fortsatt skön sommar!

hjärtehem sa...

Vill jättegärna vara med i din utlottning, burkarna är så himla söta!!!
Länkar såklart.

Ha det gott, kram åsa

Pumla sa...

Vilka underbara burkar, dom skulle såklart passa perfekt hemma i mitt kök :) Jag vill gärna vara med med en lott :)

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Wow! De burkarna har jag spanat in förr, men aldrig unnat mig.
Självklart vill jag vara med att vinna dem:)

Har länkat i vänsterkolumnen i min blogg
Susanne

Therese sa...

Som så många andra har jag trånat efter dessa men inte unnat mig dem, men man kan ju alltid hoppas på turen! :-) De skulle i så fall fyllas med advent presenter till min lilla dotter. Ett pyssel för varje adventshelg, och så den fjärde advent skulle vi baka tillsammans och fylla de då tömda burkarna. Bra idé va?

Har länkat/tipsat om denna fina tävling i detta inlägg http://lurans.blogg.se/2009/august/house-doctor.html#comment

Många kramar Therese & Luran

Lindaskrypin sa...

I min fantasi gör jag just nu om köket och där skulle dessa passa perfekt! Om jag vinner dessa så har jag ju ännu en anledning att göra verklighet av min fantasi :-)

Länkar här:
http://lindaskrypin.blogg.se/2009/august/vinn-vackra-burkar.html

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej!
Det skojiga med tävlingar är ju att man hittar nya bloggar att besöka eftersom många länkar till tävlingen. Jag är ny i din blogg men kommer absolut tillbaka. Du har en helhärlig blogg. Tävlingen var det ja...självklart vill jag också vara med. Länkar på min blogg Hemma hos Bröderna Bus
www.ulriksfors.blogspot.com
Ha det gott.

Uttan sa...

Brukar kika in här på din fina blogg och nu ser jag att Du har en tävling.
Precis de burkarna jag tittat på.
Självklart vill jag vara med och tävla och har länkat till Dej i min blogg i högerspalten!
Kram!
Och Grattis till så många besökare!

vitavillan sa...

Hej!

Jättefina burkar som jag gärna är med och tävlar om.
Samlar på burkar av olika slag, man kan inte få för många :)

Länkar såklart från min blogg!

Anna sa...

Grattis till besöksrekordet. Förstår att du får mycket besäkare när du har en sån trevlig blogg.

Underbara burkar! Jag är mer än gärna med och tävlar!

HWITA DRÖMMAR sa...

Grattis till så många besökare!! Roligt att följa din blogg och er väg mot drömhuset!

Är gärna med och tävlar om de underbara kakburkarna! Länkar i bloggen såklart!

Ha de gott!/Kram M

Malin (mr22ga@hotmail.com) sa...

Vilka underbara burkar! Vill självklart vara med även jag! Länkar också vidare från familjens tävlingsblogg för dubbel vinstchans på http://villduvinna.blogg.se/2009/august/burkar.html

Håller tummarna! Ha det bra så länge!
Kram Malin (mr22ga@hotmail.com)

Lantligt förälskad sa...

Hej!

Jag vill vara med och tävla ifrån min tävlingsblogg http://benitastavlingsblogg.blogspot.com och självklart kommer jag länka din tävling därifrån.

Krams!

Erica sa...

jag vill gärna vinna dessa fina burkar! jag är burkoholic, kan man säga så :-D

Nyanser av vitt sa...

Åh vad fina. Och jag som äntligen har strukturerat skafferiet hemma men behöver fler burkar. Jag vill hemskt gärna vinna dem.
Kram Agneta

Karin W sa...

Sååå vackra! Jag är just nu ute på spanarstråk efter söta kakburkar och så ramlar jag på denna tävlingen. jag länkar genast med bilden i min blogg och håller förstås tummarna. Får säga grattis också till det stora antalet besökare till din blogg. Så roligt för dig. Jag har inte varit här förut så jag tittar in en mulen dag och kikar mer. Fortsatt trevlig sommar till dig!
Kram Karin

Emy sa...

Åh de där söta burkarna har jag spanat in länge! klart man vill vara med och tävla :-)

Ha det bra! /
Kram Emy

forskollarare.blogspot.com

Agneta sa...

Söta burkar vill jag ju gärna ha, så jag är med och tävlar. Jag länkar från min blogg.

Annas tävlingsblogg sa...

Vilka fina burkar. Jag är gärna med och tävlar, har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/august/gammeldags-burkar.html

info@annakarlsson.se

Sandra [2barnsmamma] sa...

Åh vilka superfina burkar - lätt att jag vill vara med och försöka vinna dom! :)

Nicole sa...

Jag är jätte gärna med och tävlar! Skulle vara en underbar present till min mamma som älskar den stilen :)

Mimic sa...

Första gången jag kikade in hit och jag kommer med stor sannolikhet tillbaka. Så mkt fint att titta på och kul att läsa om.
Vill gärna vara med och tävla om burkarna också och har länkat i sidebaren i min blogg. http://mimicsliv.blogspot.com/

Ha en trevlig helg!

Birgitta sa...

Hej!
Jag vill gärna vinna de fina burkarna och hoppas på tur. Och jag länkar med bild också på min blogg. Nå'n gång ska väl jag också ha lite tur.
Kramis Birgitta

Fröken Tindra sa...

Hej! Jag är gärna med i din fina tävling! Burkarna är jättesöta och jag har inga sen tidigare. =0)
Länkar från min blogg!
Kram!

plingan sa...

Oooo... jag vill vara med och länkar NU!!!
Kram Pernilla

Anonym sa...

Åhh vilka söta burkar! Såna vill man ju ha =)

/Therese

theresejohnson_@hotmail.com

Amanda sa...

Ohh några söta burkar att lägga några nybakade kakor i kan man ju inte tacka nej till!!

Annikas ditt och datt sa...

Vill gärna tävlaom burkarna hejhopp Annika

Anita sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om de fina burkarna!

anonitota@comhem.se

WilleBus sa...

Åhhh, så fina! Vill gärna vinna, länkar självklart i bloggen. Hälsningar Jennie

FinaElina sa...

Jag har länkat här:
http://finaelina.blogg.se/tavlingar/2009/august/burkar.html

Burkarna har jag faktiskt inte sett tidigare, men helt underbart söta!

Fortsatt trevlig helg!

Lotta sa...

Vill jättegärna vara med och tävla om dom underbara burkarna,och länkar självklart.Kramisar Lotta

Tulipa sa...

Hej!
Klart man vill vara med!
Burkarna är bara såååå fina!
Länkar!

Kram Mariette

Allt o Inget Med Jeanette sa...

Jag är gärna med o tävlar!
Länkar såklart!!

Kram jeanette

Emilies Skafferi sa...

Jag vill gärna vara med och tävla. Givetvis länkar jag också!:) kram

Sunnanvind sa...

Hejsan! Jag vill självklart vara med i tävlingen! Jag har länkat till dig också... :) Hälsningar Carina

TEFROSSA sa...

Jösses, detta var populärt, vilket jag förstår. Burkarna är underbara!

Jag vill vara med och jag länkar i min blogg.

Kram,
Lena

syster doris sa...

Å Sofie, dom är underbara!!Vill jättegärna vara med o vinna!!
Stor kram Tina

~ Camilla ~ sa...

Hei- hei! Denne konkurransen vil jeg ikke gå glipp av! Jeg har laget link med bilde fra min side!

Nordisk Landliv

edda sa...

Hei....
blir med på konkuranse:)
Mvh edda i Oslo:)

Pinglan sa...

Vilka söta burkar! De skulle passa perfekt hemma hos oss. Trevlig blogg du har.
/Pinglan

Jane S sa...

Grattis!
Burkar kan aldrig bli fel! Det finns så mycket man kan ha i dom!!

AK sa...

Hej!
Fin blogg du har och vilka fina kakburkar du lottar ut! Jag är gärna med och tävlar om dem, har länkat från min sida också.
/AK

Linda sa...

Hej!

Vi har också varit på Öland denna sommaren, och vi är helt sålda! Jag har redan börjat titta på stugor tillnästa sommar...

Jag vill gärna vara med i din tävling och länkar självklart på min blogg!

Kram Linda

Sara sa...

Hej! Du har en så himla mysig blogg, jag är jätte gärna med i tävlingen om burkarna. Har länkat på min blogg.
Mvh sara

Kajsa sa...

Vilka fina lådor! Tänk att lägga massa pyssel i dem, t.ex. vacker loppisfyndad spets!

Ska bli kul att läsa ikapp din blogg!

Pernilla sa...

Vilka söta kakburkar! De skulle gärna få pryda mitt kök! Har länkat såklart!

Therése sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Har länkat från min min blogg till din trevliga sida.
Ha det gott!
/Therése

Anna sa...

JA självklart vill jag vinna dessa sötnosar :-) Jag har länkat från min blogg och håller alla tummar. Mysigt att njuta av andras hus men hemma är ju alltid hemma när allt kommer omkring eller hur? Mvh Anna

Roslagsdrömmar sa...

Hej,

Burkarna ser ljuvliga ut : ) Jag är jätte gärna med och tävlar.

Ha en fortsatt bra vecka!
Kram
Maria

Erica sa...

Men guuuud vilka underbara burkar :-)! Klart man vill vara med och tävla :-D! Tack för en trevlig blogg!!
erica@byggarn.se

Anne sa...

Grattis till antalet besökare! Är gärna med i tävlingen.

abackman66 at hotnail.com

Anne sa...

Ups... Skulle vara hotmail, inte hotnail. :)

Pyssel och Trams sa...

Jag vill också vara med i din superfina utlottning!!
Länkar i högerspalten på min blogg.

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag!
Mvh Anna

Jörgen sa...

Hej hopp!

Jättefina burkar som jag givetvis vill vara med och vinna...och jag länkar givetvis.

Ang. Öland så var vi där förra veckan med fantastiskt väder och ett urmysigt hus så vi vill gärna tillbaka nästa år igen.

corrina sa...

Vilka söta burkar, de vill jag jätte gärna vara med och tävla om, passar så fint att ha mina kakor i. Länkar gör jag direkt. Kram

Maria sa...

Jamen självklart vill jag vara med i tävlingen! Och så fort jag vunnit burkarna ska jag baka kakor och lägga i dem med vackert papper, fotografera dem, lägga upp på min blogg och länka tillbaka till dig och berätta hur gullig du är som gett mig burkarna :)

Anonym sa...

Hej!
Jag läser din blogg regelbundet och tycker att du har ett underbart hem! Jag vill gärna tävla om dessa gulliga burkar som jag sneglat på i flera butiker. Har dessvärre ingen egen blogg att länka från...

Ha en trevlig helg! Hanna M i Dalarna

Syster Yster sa...

Hej vad roligt att hitta hit. Jag är självklart med och tävlar. Vet precis vart burkarna ska stå om jag vinner dom.
Jag länkar med bild.
Anette

Anonym sa...

Jättesöta burkar till kakor eller annat kul!

Monica sa...

Hejsan!
Så söta burkar vill jag självklart vara med och tävla om. Länkar.
-Monica-

Plingen sa...

Jag vill gärna vara med att tävla om de fina burkarna. Länkar från min blogg.
Plingen

Anna-Lena, Drömmar av silver sa...

Hej!

Vilka vackra burkar. Själklart vill jag vara med i din fina utlottning. LÄnkar förstås för att öka mina chanser. Håller nu mina tummar så hårt jag bara kan och hoppas att fru fortuna står mig bi. Nu ska jag kika vidare på alla dina fina inlägg i din inspirerande blogg!

Kram Anna-Lena ♥

Anonym sa...

Hej!

Jag ÄLSKAR att baka kakor så denna tävling vill jag gärna vara med på.

Jag ÄLSKAR oxå Öland. Åker dit varje sommar. Känns som man kommer "HEM" när man åker från fastlandet över bron.

Är blogg lös så jag kan tyvärr inte länka.

Kram Linda

misslinda@telia.com

Anonym sa...

Hej!
Underbart söta burkar!
jag har ingen egen blogg som jag kan länka till men är gärna med och tävlar ändå.
Ha det gott
/ Anna L

märta sa...

Vilka snygga burkar du lottar ut, helt underbara! Så det är klart att jag vill vara med på utlottningen, jag tar 2 lotter så jag länkar från min blogg! Nu hoppas jag på tur! Märta

Silvan sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om de supersöta burkarna :)

Frostrosor sa...

Åh, vilka vackra burkar! *vill ha* Jag är gärna med och tävlar! :-)

Anonym sa...

Har förmånen att bo på Öland sommarhalvåret. Tyvärr inte i ett Drömhus utan i ett 70-talshus.
Trots husets ringa ålder deltar jag gärna i din tävling
Hälsar
Lena
lena.idbrant@telia.com

Husägare sa...

Hej!
Jag vill självklart vara med och tävla om de söta burkarna!
Jag har precis blivit husägare (ca 2 veckor sedan)! Det är vårat första egna hus och renoveringen är i full gång!
Vi ska göra om i stort sett hela huset och pengarna kommer flyyyga iväg =) Då kanske det skulle vara lite uppmuntrande med att vinna en liten tävling!
Självklart länkar jag till dig och din inspirerande blogg!

http://renoveringsdags.blogg.se

Jenny sa...

Jag är jättegärna med och tävlar om de fina burkarna :)

Jag har länkat på min blogg.

husägare sa...

glömde säga att jag har samma dillemma som du fast jag har ett 60-tals hus:/ tegel....o älskar allt som har med vit aträ hus o göra menmen;)

Fjällsnipan Sofia sa...

Vilka fina burkar.. dom skulle jag vilja ha.

Håller tummarna och länkar tävlingen via min blogg.
http://fjallsnipan.blogspot.com

Ha de så bra så länge ♥ // Sofia

Countryliving sa...

Självklart vill jag var med och tävla om dessa läckra burkar.

Länkar via min blogg.

Tidsmästarinnan sa...

Hej hej i sensommarkvällen!
jag tar chansen och hoppas på turen, det är ju så fina burkar!
Vilken fin tävling du ordnar.
Kram kram
Susanne

Anonym sa...

Dom där söta burkarna skulle passa perfekt hemma hos mig..Självklart vill jag vinna dom..
Kram Doris
vivdor@hotmail.com

Nema Design sa...

Ljuvliga burkar.....hoppas på att turen är på min sida (trots att jag har en rackarns tur i kärlek...;o)

Länkar givetvis till din blogg och önskar dig välkommen att kika in på min oc min syrras blogg.

Må bäst! // ♥ Malin

Plommonhuset sa...

Hallå! Vill gärna vara med och tävla hos dig. Länkar hos mig! Kram Sofia

Emmas väggord sa...

Hej! Vilken fin blogg och kul med tävling - jag vill absolut vara med och länkar till dig från min sida. Välkommen in på en titt!

/Emma.

Quiltan sa...

Vilken fin tävling du ordnar, burkarna vann verkligen mitt hjärta och hos mig skulle de både pryda sin plats och göra nytta minsann ;o)) Så jag deltar gärna i utlottningen av dem...kanske, kanske jag har turen, kram från Kristina i Arjeplog som tycker du har en fin hemsida.

Quiltan sa...

Glömde ju säga att jag länkat dig på min hemsida, kram igen Kristina i Arjeplog

Creations by Lisa sa...

Åhh visst är Öland underbart, naturen, vädret och husen är ju såå vackert :-)
De söta burkarna vill jag gärna vara med och tävla om. Jag tar två lotter och länkar till dig på min blogg.
Kram och ha en fin söndag - Lisa

Helan sa...

Hejhej.. jag vill gärna vara me i den fina utlottningen.. jag länkar såklart...åsså lägger jag gärna till din fina sida hos mej.. Ha en fin söndag..kram Helén i Piteå.

Anonym sa...

Hej!

Vilka underbara burkar. Jag har precis renoverat mitt kök i blått och vad skulle bli bättre än dessa burkar?? Grattis till 100 tusen besökare!! Ha det bra!
Vänliga hälsningar Nettan

http://camilla.tradgardsblogg.se sa...

Söta burkar kan man aldrig få för många av :) Trevlig blogg förresten, har aldrig varit här förr.

Sara sa...

Ursnygga burkar som skulle passa perfekt hos mig.

Skulle vara så roligt att vinna!
Kramkram//Sara

Vitt, lantligt och lite till sa...

Hej, vill gärna vara med på utlottningen av de fina burkarna. Har så klart länkat från min blogg/Helene

Jeanette Djärv sa...

Hej!
Självklart vill ja oxå vara med på ett hörn =) Är ny i bloggvärlden å hoppas att jag fixar att länka vidare...Vill oxå passa att säga vilken fin blogg å bilder du har =))

Cecilia sa...

Åh, vilka fina burkar! Vill jättegärna vara med i utlottningen =) Här självklart länkat till din sida och tävlingen i min blogg =)
Mvh, Cecilia

lugnet sa...

Såklart jag vill vara med och tävla!! Underbara plåtlådor!!
Nu ska jag titta vidare hos dig!!
Må så gott, Kram//Ulrica

...å lilla Vicke vire sa...

Jag är i stort behov av kakburkar så jag hoppas på tur! Länkar även från min blogg! Kram/Victoria

Charlotta sa...

Bakar kakor, cupcakes och tårtor
det går åt en burk eller två
dessa söta gör mig så glad

ann svanberg sa...

Har just städat och sorterat på semestern, så dessa söta burkar skulle komma väl till pass.

M sa...

),O
lö,)
l),
l
Hei!
Jeg vil gjerne være med!
Lenker til bloggen min.
Jeg håper du kommer innom min blogg og følger, da er du med på mine loddtrekninger.
Klem,M

Maria J sa...

De burkarna skulle må jättebra i mitt nya kök:) Har precis köpt hus en gammal norrbottensgård och börjar intressera mig för inredning

Marlen Johansson sa...

Älskar blommigt och älskar lådor! Kan det blir bättre?
Grattis till blogg-framgångarna och lycka till i fortsättningen!
Om det mot förmodan skulle bli anledning att kontakta mig... ;) så nås jag på ksmgj@yahoo.se

Rose-Marie sa...

men så söööta burkar, de vill jag gärna vinna
Rose-Marie

Linnea sa...

Grattis till att nått över 100.000 besökare! Jag vill gärna delta i utlottningen av de läckra burkarna.Jag länkar till dig från min blogg.
Hälsningar L

edda sa...

Gratulerer så mye...med mange besøkere ...det er gøy....
Lenker deg opp....og legger meg som følger og:)
Ha en kos dag
Klem edda

Wilda Stenlyckan sa...

Hej!
Vilken fin vinst du lottar ut! De burkarna är så fina!
Är gärna med och fajtas om dem och länkar på min blogg.
Kram Sara

Ina sa...

Vilka jättefina burkar!
Jag är jättegärna med i utlottningen och länkar såklart till din sida med bilden :o)

Mamma'n og Hedda Kristin sa...

Jeg vil gjerne ha to lodd... :) Tvi-tvi!

Hjärtat Mitt sa...

De fina burkarna vill gärna vara med och tävla om!
Självklart länkar jag.

Kram Mari

Prillig sa...

Jag vill jättegärna vara med och jag länkar.

Kram Britt

Janette sa...

Hei!
Så fine bokser! Jeg blir gjerne med på konkurransen! Jeg linker til deg på blogen min!
Hilsen Janette

Engelska Villan sa...

Hej Sofie!
Jag vill vara med o tävla!!! Hoppas verkligen att jag vinner den här gången, jättefint pris ju!
Jag länkar.
Kram Anna

jeanette sa...

Jätte söta burkar som JAG gärna skulle vilja vinna. Har länkat från min sida.

shabby shic sa...

Det är klart att jag vill vara med och tävla omde söta burkarna.

Skulle passa bra i mitt nya walk in skafferi.

Länkar!

Kram Maria

Anonym sa...

HEJ!

Jag har varit inne o "snokat " på din blogg flera ggr..Nu vill jag vara med och tävla!
Tyvärr har jag ingen blogg, men jag håller tummarna!
Trevlig Helg
Mvh
Charotte

Jenni - Snickarsbacken sa...

Hej svejs,

De burkarna är underbara och så ljuvliga, vill naturligtvis vara med i din tävling! Grattis till så många besökare! Förstår nog det, massa fin inspiration bjuder du på!

Jag länkar och önskar fortsatt trevlig sommar!

Kram Jenni

Målargården sa...

O ja, visst vill jag vara med och tävla om sånt fint pris. Håller tummarna hårt! Jättefin blogg som jag halkade in på / Eva-Mari

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vilka charmiga gammeldags burkar! De skulle vara perfekt till min yngsta dotters kakor, som hon ofta bakar. Jag vill gärna vara med i din tävling & länkar till dig i min tävlingsblogg.

Trevlig helg!

KRAM från Eva

Lisa.L sa...

vilket pris =) klart man vill tävla !Jag länkar också =) mvh Lisa

Äppel Päppel sa...

Ojoj! Här var det många tävlande! Men, burkarna är ju så fina så det kan man förstå! Ger mig också in i lottdragningen och hoppas på tur!

Länkar hos mig!

www.minasmarum.blogspot.com

Idyll och Inspiration sa...

Vilka vackra burkar, ja house doctor gör så mycket fina saker. Vill gärna vinna dessa att ha julkakorna i.

tessan

Ida sa...

Hej!

Jag skulle bli underbart glad om jag vann dessa burkar!

sara sa...

Åh vad kul! De där burkarna har jag varit och sneglat på många gånger. De vore perfekta att ha kakor i :). JAg länkar till dig såklart!

Christine Louise sa...

Nydelig blogg..

Jeg vil gjerne delta i konkurransen..

Klem fra meg :)

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej!
Jag hittade till din blogg efter ett besök i en annan som hade länkat. Du har en helmysig blogg.
Jag är gärna med i din tävling och länkar hemma hos mig. Kram

j e n n y sa...

Hej!!

Första gången jag kikar in på din blogg och ramlade visst över en tävling direkt.. Burkarna var ju supersöta så klart jag måste vara med och tävla!!
Grattis till det höga besökstalet - nu har du fått en besökare till för jag kommer garanterat tillbaka!

Ha en skön söndag!

MIA sa...

Hej.ÅHH vad snygga burkar,skulle passa i mitt nya badrum.Är gärna med och tävlar.Länkar från min blogg med-lantlig custom.mvh mia

evaj sa...

Grattis ,grattis!!
Burkarna är bara så där underbara ,tänk om jag kunde ha en liten tur.Kram från evaj

Malmkakan sa...

Oj, vad många tävlande...
Men jag hänger på ändå!

Länkar från min blogg...

Kram, Cecilia

Mitt vita staket sa...

Hej såklart man vill vara med och tävla....underbara burkar..Kram Sussie

Elin sa...

Åh, dom burkarna vill jag vinna! Jag länkar också!

www.ams.bloggagratis.se sa...

Hej oj vilka vackra burkar...och vilken härlig blogg du har!
Tack du ger mig mycket inspiration!/Agneta

Marie - Cakes and Sweets sa...

Åh, vilka söta burkar...
dem är jag gärna med och tävlar om!! Härlig blogg du har:)
Kram Marie

Livet på Sjögård sa...

Kommer med såhär i sista minuten i din utlottning, så fina vinster får man ju bara inte missa :)
Länkar med bild.

Emilia sa...

Åh, tävling. Då ska vi se, det är väl tänkt att jag ska skriva något påhittigt. De där burkarna skulle trivas välsigt bra i mina köksskåp och dessutom skulle de få ett leende varje morgon av lilla mig!

Länka gör jag, i mitt nästa inlägg! Jag är inget teknikfreak, men det ska gå bra!

Åh, tänk om jag faktiskt vinner?

Kram, ha en bra dag!
Emilia från Morgonsolens sanning!

Anonym sa...

Grattis till 100! Jättesöta burkar som jag gärna är med och tävlar om.

Jag har tyvärr ingen blogg så jag kan inte länka.

alexandra.rojnert@resurs.se

//Alexandra R

«Äldst ‹Äldre   1 – 200 av 232   Nyare› Senaste»