söndag 16 augusti 2009

Kalasdag!

Idag har vi haft huset fullt av finklädda tjejer och sötsakerna och den rosa färgen har flödat, så som det bör på ett kalas.
Min lilla tjej fyller 9 år och hennes högsta önskan är en mobiltelefon och PetShop, vilken kombo, tror att liten börjar bli stor...

Imorgon går vi tillbaks till verkligheten igen, barnen börjar skolan och vi jobbet, känner mig lite nere när jag konstaterar att sommaren och semestern nu faktiskt är över.
Men vips så har veckorna gått och man inte fattat hur och man är inne i lunken igen!


Önskar er alla en härlig vecka!
Kram Sofie

8 kommentarer:

Grodmamman sa...

Grattis till tjejen! Härlig dukning och fina godispåsar!:)
Här börjar skolan på torsdag.
Kram

Erika sa...

Vilka härliga bilder. Hoppas hon blev en nöjd nio åring. Såg färgen i erat kök. Undrar vad det är för färg. såg lagom grå ut men väldigt fin :-)

Kram

Erika

Nettan sa...

Klart man ska ha rosa på sitt Tjejkalas, ser att brorsan fick va med på ett hörn oxå ;)

Tänk va åren går, Mosters kicka blir 9 år & en annan som inte är äldre än 25 ? *hehe*

Hur kommer det sig !

Kalasdax snart ?
Kram SysterYster

Mamma Mimmi sa...

Så härligt med ett riktigt rosa barnkalas - ibland får man allt frossa i pyssel och mys! Kram Mimmi

Krydda Livet sa...

Vilka otroligt fina godispåsar. Det kallar jag extra lyx :)

Åsa sa...

Grattis till stora tjejen...redan 9 år...var tar tiden vägen...
Härligt med allt rosa!!! =)
Känner samma som du, lite vemod att sommaren tagit slut...

Kram Åsa

syster doris sa...

..min blivande 9 åring fyller i övermorgon..vill ha mobil o petshop..kan det vara åldern?!!:)
Fina kalaservetter från maxi ser jag..har oxå handlat!

Kram Tina

Emma sa...

Hejhej!
Tittar in, vilkem mysig blogg du har=)

Såg en tallrikshylla på bilden med flickorna, vart har du hittat den?
Är så sugen på en men lyckas inte hitta någon!

Kram Emma