onsdag 5 augusti 2009

Fjärilar och kryp


Har helt gått och förälskat mig i motiv av fjärilar och kryp! Men min fråga är, kan man ha för många, innan det blir för bisarrt liksom *ha ha*?! Just nu hänger det skalbaggar i hallen, fjärilar och baggar i vardagsrummet och ytterligare fjärilar i sovrummet!

Dom som kommer hit och hälsar på tycker nog att jag har en något annorlunda och udda tavelsmak, det bjuder jag på, för jag gillar dom och vill bara ha fler *fniss* Vi får se hur många fler det bli innan min käre hälft sätter stopp för min nya böjelse, för han bor ju trots allt i detta hus med och har väl liiite att säga till om, kanske ;-)

Vad roligt att så många vill vara med och fajtas om de söta burkarna från House Doctor, blir spännande att få dra den lyckliga vinnaren sedan :-)

Idag blir det nog en tur till stranden, verkar som vi får lite sommarväder ett par dagar framöver och då måste man ju passa på och njuta!


Kram Sofie


5 kommentarer:

Inredningsgalen sa...

Nä super snyggt tycker jag, särskillt med de svarta ramarna!! helt i min smak!!!

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Väldigt snyggt tycker jag:)
Susanne

Grodmamman sa...

Snyggt med de svarta ramarna! Gillar fjärilen mest, gillar inte skalbaggar och andra insekter!:)
Här har vi också njutit av solen idag, gäller ju att passa på!
Kram

Hem och Lycka sa...

Tycker det är vanvettigt snyggt och så fint med det svartvita!

kram Mia

Fröken Fräken sa...

Ska man ha inesketer hemma, så ska man ha de som kan ramas in.. ;-) Skulle ha slagit till på den fjärilstavla som jag såg på loppis igår och skickat till dig, innan någon satt stopp för denna nya mani...

Här är det stekhett, hoppas att ni också "lider" av värmebölja!