fredag 14 augusti 2009

AnnaO

Godkväll :-)

Klickade nyligen hem denna goding från Länna Möbler. Ett överkast/pläd från AnnaO i svartvitt som jag suktat efter ett tag, blir fin att svepa in sig i när hösten kommer :-)
AnnaO har så mycket fint tycker jag, min dröm är att inreda vår övervåning som mest består av snedtak, till ett loft i helvitt och ha massa kuddar och plädar i härliga färger från AnnaO i sofforna där.
Vi får se när det projektet tar fart, har andra projekt som ligger liiite högre upp på listan, keep on dreaming!

Kan för övrigt varmt rekommendera Länna Möbler, som just nu har fraktfritt över hela Sverige och förmodligen även den snabbaste.

Här är det fredagsmys på G, med film och tilltugg :-)


Kram Sofie

5 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Stilig pläd, jag tror att den kommer att passa superbra hos dig! Jag hade sett ut ett fint överkast på Indiska som jag väntade ut tills att det skule bli halva rea-priset... men då var det någon som knep den framför mig precis :-(

Plommonhuset sa...

Vacker filt och bra tips om Länna Möbler. Måste in och kika! Kram Sofia

Vitt och Blått sa...

Den var fiiin! :) Snyggt att ha över axlarna i höst! Ser att jag missat några inlägg, haft körigt på sista tiden! Vilka fina tavlor du har på insekter och kryp!!! Rolig idé tycker jag! Hoppas på sooool imorgon, kanske de blir några härliga inomhusbilder framöver hos mig också! :) Ha en skön helg - kram E

Jenny sa...

Hej Sofie!
Vilken vacker pläd! Tack för tipset om Länna Möbler, ska in o kika där direkt:)

Ha en sköön söndag,

Kramis Jenny

mitt skärgårdsliv sa...

Ett tag sen jag kikat in. Sommartid har man inte hunnit med att besöka alla fina bloggar. En ny filt borde jag ha att mysa i nu i höst. Ska kika in på sidorna du tipsat om! Trevlig söndag!