söndag 12 juli 2009

LYCKA



Det är precis vad jag känner just nu! För det första var det JAG :-) som roffade hem den finaste vinsten som bestod av boken Franske Förbindelser, från Mia som har det vackra hemmet och bloggen My Shabby Chic house. Min första vinst på bloggen någonsin och så blir det den här superfina *lycka*

Kika in hos Mia om du inte redan varit där förstås och bara njut av hennes underbara hem!

För det andra, 1 vecka kvar till semestern börjar, gud vad härligt, som jag längtat!
Nu önskar jag bara att solen och värmen kommer tillbaka. Helst att den i alla fall visar sig när vi åker till Öland för att bara njuta och komma ifrån alla måsten på hemmaplan i en vecka :-)

Den vackra kudden har jag köpt hos Anskus Kammare , det var kärlek vid första ögonkastet!
Ett impulsköp var det alltså, men ett väldigt lyckat sådant *fniss*


Kram Sofie

11 kommentarer:

moni sa...

ååå så skjønn den puten var, hvit lekekr med en diskre fin tekst nederst, helt i min smak, utrolig flott:) Ønsker deg en nydelig dag:) klem monica

Hemmalycka sa...

Grattis till fin vinst! Den där kudden var ju urfin, me like.
Kram Åsa

Grodmamman sa...

Grattis till vinsten!
Jätte fin kudde också!
Kram

Hem och Lycka sa...

Du din lyckost ;-)

kram Mia

Plommonhuset sa...

Sicken tur! Grattis till fin vinst. Lyckat impulsköp må jag säga. Kram Sofia

Jenny sa...

Hej Sofie!
Grattis till vinsten, vad kul:)

Åh har du köpt den där kudden, den har jag oxå tittat på o trånat efter, hihi!
Passar jättebra där i din soffa!

Kramis Jenny

Lantligt förälskad sa...

Hehe, förstår att det var kärlek i första ögonkastet ;-) Jättesött blev det.

Krams!

Vitt och Blått sa...

Grattis till din vinst! :) Roligt! Kudden som du köpt var jättefin! Sådan skulle jag också kunna förälska mig i sådär som det gärna blir med impulsköp. Man får absolut tänka på hur fint det kommer bli här hemma, tar bara liiite längre tid när man är två som gör allt själv o jobbar heltid. :) Jag har också en vecka kvar innan semester! Jippi! Jobbar helgen och måndagen nästa vecka, sen så! Mysigt med Öland.. :) Ha en bra vecka - kram E

MARIE -Inredningsdrömmar sa...

Grattis till vinsten! Kudden är underbar.
Kram Marie

Mimmi sa...

Vad fint du har, kudden passar perfekt!
Kram/ Mimmi

Inredningsgalen sa...

Såg din fina tallrikshylla! Väntar så på min hatthylla - 6 veckors leveranstid, tiden är lång när man väntar på något man verkligen vill ha!