söndag 19 juli 2009

Ljuva semester

Bild från förra sommarens resa till Turkiet ♥

Ni kan inte ana vad skönt det var att säga"hej då och vi ses om 4 veckor"idag :-) Knappt jag förstår själv att jag nu faktiskt ska vara långledig, härliga känsla.

Sonen och jag tänker fira detta med ett restaurangbesök ikväll, mannen jobbar och dottern har tjejkväll hos farmor, så vi får rå om oss själva litegranna *mys* :-)
Nu ska jag bara vara ledig och njuta och...
Ta hand om er och må så gott, semester eller ej!

Vi får se om det blir några blogginlägg under tiden eller om jag kopplar av helt från datorn, det visar sig :-)


Kraaam Sofie

13 kommentarer:

KAWAiiKAi ~ sa...

åh turkiet ;__; dit vill jag <3 ~~

Grodmamman sa...

Ha en härlig semester nu!
Kram

Vit stjärna sa...

Ha en riktigt skön semester nu!!! =o)
Kram Anna

syster doris sa...

Många semesterkramar!!

Tina

MARIE -Inredningsdrömmar sa...

Ha en jätte skön semester!

Kram Marie

Plommonhuset sa...

Ha en jätteskön semester! Kram Sofia

Barbamamatill4 sa...

Hoppas på superskön semester för dig och din familj!
Själv börjar jag jobba om en vecka, men det ska bli rätt skönt! Har gått hemma i 4,5 år!!!!
Så det känns som om de e
dags...
KRAM!

Stjärnor & Champagne sa...

Ha en riktigt skön semester...

Kram Anne

Nettan sa...

Jadu Sis, en del har det bra ;).
Medans andra får slava ( bokstavligt talat ) !!

Eller min " långtidssjuksk. " kanske har vart min SEMESTER i 5 år, så nu får man ta skiten =(

Ha iallafall en skön semester =)
Kram SysterYster

Isabella sa...

Hej Sofie!
Jag funderar på att göra en renoverings/hus blogg då vi precis köpt vårt första hus.
Det jag undrar är om du har många läsare? -finns det nått intresse för sånna bloggar? eller skriver du mest för din egen skull?
Du har verkligen en fin blogg, hus och fotografier! :-)

My shabby chic house sa...

Hej Sofie!

Ville bara önska dig en underbar semester och hoppas att du får njuta av boken (som är på väg) i hängmattan! Vad söt du e som länkar till mig.

Hoppas biokvällen var mysig.

Kram Mia

Jenny sa...

Hej Sofie!
Låter härligt med 4 veckors semester, ha det nu riktigt gott!

Kram Jenny

LoWa sa...

Bara njuuuut på ditt vis! Blogga bara om du känner för det. Ha så himla skönt! Kram