tisdag 30 juni 2009

Kaos

Bild från Country Living

Kikar in för att ge en lägesrapport. Trodde att jag nu skulle leva i röra, pyttsan, jag lever i ett kaos! Att två snickare och ett par fönsterbyten senare skulle resultera i ett damm av dess lika hade jag inte förväntat mig!

Fönstrena är nu uppe, men det är mycket kvar innan det blir helt klart, många meter list blir det. Eller heter det smyg?! Viket fall, kaos eller ej är jag supernöjd :-)

Igår var jag och beställde nya möbler till uteplatsen, längtar tills jag fått väck byggkillar och kan ställa fram dom :-)

De vackra bilderna från Country Living visar ett underbart badrum, helt kaosfritt, andas bara lugn *härligt*


Må så gott i värmen!
Kram Sofie

7 kommentarer:

Tippie sa...

Fin blogg!
Ha en toppen dag :)

rosenskära sa...

Ibland får man bita ihop och andas djupt. Tänk om man kunde "beama" sig blixtsnabbt genom renoveringar...

Kram
Lena

An Angel sa...

Vad skönt att fönsterna börjar bli klara :-)

Härligt badrum.. Gillade verkligen den bockade plåtväggen!!!

Kram

Jenny sa...

Hej Sofie!
Snart är de klara o du slipper byggdammet:)

Vad kul med nya utemöbler, du måste visa oss här på bloggen sen!

Kraamis Jenny

moni sa...

for noen vakre inspirerende bilder du viser!

kjekt med nye utemøbler og det passer jo perfekt i denne sommervarmen vi har:)

Klem monica

sinnlighet sa...

Woow så mycket jag gillar Din blogg!! Så nice & soft!

Agneta från Österlen

...å lilla Vicke vire sa...

Man behöver titta på välorganiserade, stilrena och kaos-fria bilder av hem när ens eget är raka motsatsen;) Det är så snyggt med en ljuskrona på toaletten som på bilderna, det skulle jag vilja ha!

Stå ut! Stå ut! Så fort hantverkarna är klara (och du har städat efter dem, för det kommer de inte göra själva...) kan du börja göra allt det där roliga: fixa, inreda, dekorera och möblera! Planera under tiden så är det bara att sätta igång sen!