onsdag 3 juni 2009

Dagens fynd!


Var på Maxi igår och fyndade denna fina vita korg för endast 89:- *tipsar*. Fanns i många sköna färger, men jag föll för den vita. Här ska den få jobba som tvättkorg är det tänkt.
På något vis finns det ALLTID en massa tvätt här, som antingen ska tvättas eller har tvättats och ska finna vägen tillbaks till respektive klädskåp :-)

Idag försöker jag mig på att snickra ihop en egen hylla, måste finna figursågen hos pappsen, så att konsollerna får den rätta stilen. Vi får se vart det slutar och om jag vågar mig på ett litet bildbevis när den är klar*fniss*

Kram Sofie

23 kommentarer:

An Angel sa...

Väntar med spänning på kort :-) Vilken fin korg :-) Blir nog att handla mat på Maxi idag och "råka" hitta en sådan :-)

Kram

Annelie sa...

Vilken fin blogg du har. Tittar nog in fler gånger :-)

Livet i byn sa...

Vilken fin korg! Ska bli spännande att se vad du hittar på med hyllan.

~Livet i byn

Erika sa...

Den har jag med, hos oss funkar den som förvaring till alla badleksaker vid badkaret. riktig kanonkorg! Spännande med en egensnickrad hylla. ska bli kul att se.

Kram
Erika

Hemmalycka sa...

Vilket bra tips, den var ju jättefin.
Kram Åsa

Casa Loda sa...

Tack för tipset! Det blir Maxi i morgon!
Kram Annika

Grodmamman sa...

Jätte snygg korg! Här finns det också alltid tvätt!:)
Kram

Jenny sa...

Hej Sofie!
Jättefin korg, varför hittar aldrig jag sånt på Maxi?? :)

Ha en skön kväll,
Kram Jenny

S sa...

Hallå! Har stått och kikat på dessa korgar själv. Tänkte de var perfekt att förvara leksaker eller barnskor i men som tvättkorg var ju en jättebra ide. Ha en skön kväll! Kram S

Stjärnor & Champagne sa...

Stod och pillade på den korgen igår men hittade inget pris och då gav jag upp, komiskt....
Här finns det alltid tvätt med tre av det manliga könet.
Lycka till med din hylla.

Kramis Anne

Inredningsgalen sa...

Super bra tips, man tackar!
Alltid bra med korgar. Just nu har jag själv dille på däckkorgar, skulle kunna fylla hela huset med dem!!!!

Vitt och Blått sa...

Vilken fin korg - det var ett bra tips! :) Klart att du vågar dig på ett litet bildbevis, nu blir man ju nyfiken! Kram E

hjärtehem sa...

Hej! Första gången jag besöker din blogg, den är jättefin!!!

Skulle verkligen behöva en sådan korg på ovanvåningen, så mycket lättare att bära ner all smutstvätt då...tack för tipset!

Kram åsa

Livet i byn sa...

Vad skönt att någon fler har skitväder, här är det 5 grader och jag har plockat fram täckbyxorna!

~Livet i byn

Marita sa...

Känns så roligt då nån besöker bloggen min och lägger en kommentar, Tack!
Sån korg skulle vara fin att bära runt på byket i. Här går man upp och ner i trappan med smutsigt och rent om varandra. En fin korg kanske sku göra det mer trevligare.
Kram!
~Marita~

Från koja till slott sa...

Åh vad fin! Ska genast in på Maxi och kika!

Ha en bra helg!

Kram Pernilla

♥ Mittvitahus ♥ sa...

Vilken nice rackare, ja maxi bjuder allt på fynd då och då;) HA en fin helg Kram M

MARIE -Inredningsdrömmar sa...

Åh en så snygg, tack för tipset det får nog bli en tur till Maxi någon dag.
Trevlig helg!
Kram Marie

milla-andante sa...

Vilket fynd! Fin förvaring kan man liksom inte få nog av...
Så spännande med inredningsreportaget, har du bestämt dig än? Förstår din vånda, men samtidigt är det nog en spännande resa...
Kram

Hwita Villan sa...

Vilken snygg korg! Den gillade jag verkligen!

Ha en skön helg!

Kram M

Signe 1 sa...

Tack för tipset, Maxi har mycket fint, likså Coop om man bara kollar runt lite!:-) Må gott, Kram Sofia

Lallis - liv och leverne sa...

Vad fin korgen är:)
Kram Lallis

Lis - Kvinnlig målare sa...

Söt korg. Trodde inte maxi hade sådana. Då e det inte bara hemma hos dig det finns tvätt, här tycks det oxå alltid lyckas bli högar med tvätt. och vi är ändå bara 2. Gillade din sida. KOmmer att titta in fler gånger. /lis