torsdag 28 maj 2009

Perfekta soffan

Bilden är lånad från www.bloominghome.se

När vi bestämde oss för att gräva upp planteringarna runt husknuten och lägga marksten där, började jag genast söka efter fina bänkar/soffor som jag kunde placera efter en vägg vid vår ingång.
Har länge varit en dröm att få en fin sittplats där och så vill jag ha något man kunde ställa ifrån sig matkassarna på eller bara sitta och vila en stund på efter någon jobbig motionsrunda ;-)

Bloominghome har jag nu hittat den perfekta soffan! Den är VIT, stilren och skulle passa så bra in vid min vägg. Visst är den fin!
Får nog lägga in en stöt hos min käraste och se hur han reagerar *fniss*
Idag blir det storstäd här, vi ska ha ett litet kalas för ovannämnda, brukar bli lite lättare att städa då, när man vet att det kommer släkt och inspekterar :-D


Önskar alla en trevlig helg!

Kram Sofie

11 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Sofie!
Den soffan är jättefin, har oxå kikat på den på Bloominghome:)

Du får visa bilden för maken, så ett litet frö så att säga..;)

Hoppas ni får ett trevligt kalas:)

Kraam Jenny

♥ Mittvitahus ♥ sa...

Superfin=) Ha det bra kram M

Inredningsgalen sa...

Super fin!!!
Älskar köks soffor, de är så fina. Själv har jag en gammal hederlig parksoffa utan för vårat köksfönster på innergården. Två lager gråfärg, sen var den super fin!!!

Nettan sa...

Hehe...gör det du, hoppas du lyckas ;) & lycka till med städningen.

Men du brukar ju få städa efter de varit där med...*fniss*

Kram Systeryster

Grodmamman sa...

Jätte fin soffa!
Här borde jag också städa, men gör allt för att slippa!:)
Kram

bubbelrummet ♥ sa...

Jag har också städat idag, suck. Dock blir man så glad när det är färdigt. Kram!

bubbelrummet ♥ sa...

Ja, då har vi varit duktiga idag. :-) 6 rum och kök är ju lite tuffare än tre rum och kök som vi har hemma. Mamma & pappa blev glada när de kom hem från jobbet. Jag belönade mig själv med boken "Luftslottet som sprängdes". Det börjar bli riktigt spännande nu!

Kram!

Snuttan sa...

Vilken underbar soffa

Kram
Åsa

Stjärnor & Champagne sa...

Den soffan är jättefin, du får blinka lite till mannen. Vilket fint staket, fräckt. Titta gärna in hos mig och tävla om du har lust.

Kram Anne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej Sofie! Ja den är helt perfekt, soffan alltså. Vit och ganska nätt, lättplacerad. Bäst och slå till så den inte tar slut. Kul att du är med i utlottningen.
Ha nu en solig fin Pingsthelg
Kram till dig
AnnaMaria

S sa...

Jättefin soffa!!! Den förstår jag att du vill ha. Lycka till med bearbetningen. *ler* Ha en skön kväll och trevligt kalas. //S