onsdag 6 maj 2009

Gerberas härliga pasteller!


Underbar keramik från Gerbera i härliga pasteller piffar upp mitt kök just nu, användbara till det mesta och blir bara vackrare med tiden *gillar*! Här i färgerna Rosa, Sky och Bomull :-)
Tårtfatet ser jag fram emot att få använda, även om det inte vore det bästa för figuren
just nu ;-) Äsch, jag får väl dra ett par extra varv med gräsklipparen i så fall...

Givetvis köper du Gerberas keramik hos goa Marie-Anne som har den den fina nätbutiken Casual Living , bästa servicen du kan tänka dig!

Kram Sofie



17 kommentarer:

Krydda Livet sa...

Jag håller med! Vilka underbara pasteller och ljuvligt porslin. Kan man få för mycket av proslin? Man hittar ju så mycket fint hela tiden. Jag har bytt ut en del som jag tröttnat på.

Kram Josefin

Livet i byn sa...

Åh vilka superfina färger ihop med det vita.

~Livet i byn

Hem och Lycka sa...

De är verkligen underbara! Har juicepress och liten skål i rosa men jag skulle inte ha emot nåt mer ;-)

kram Mia

♥ Mittvitahus ♥ sa...

Ja dom är verkligen underbara=) Kram M

HWITA DRÖMMAR sa...

Jättehärliga färger! Jag är såå sugen på den skålen som du hade en tävling med sist! Ska kika in hos Casual living! Kram M

rosenskära sa...

Vilka färger! Det är när man ser sådana här bilder som det svider lite extra mycket att gå och vänta på att a-kassan ska komma igång...

Får njuta av mina loppisfynd i stället!

Lena

Hemmalycka sa...

Åhhh vad fint!
Kram Åsa

Jenny sa...

Hej Sofie!
Visst är de helt ljuvliga Gerberas grejer! Jag har tårtfatet, ett större fat och bakskålen:)
De fina skålarna passar jättebra där på din hylla.

Bilder på vardagsrummet ja, när du får se dem lär du känna igen en hel del grejer*fniss*

Ha en bra dag,
Kramis Jenny

milla-andante sa...

Det är vardagslycka det!!
Ska kika in där, tack för tipset!
Kram

...å lilla Vicke vire sa...

Ja, de har verkligen fint porslin och ljuvliga färger. Din kombination av bomull, sky och rosa passade bra tillsammans!

Tulipa sa...

Ljuvlig kombination!
Så läckert och fräscht!

Kram Mariette

Inredningsgalen sa...

Gillar färgen bomull - härlig!!!

Snuttan sa...

Ljuvliga pastell färger

Kram
Åsa

Stjärnor & Champagne sa...

Vad kul att du är igång med bloggandet igen, har väntat.

Kram Anne

Kicki sa...

Ja det är ett jättefint porslin. Blir också sugen på det.
Men försöker stoppa mig själv.
Fin blogg Du har.
Det var roligt att kika in.
Kram
Kicki

Signe 1 sa...

Hej, hittade dig via nätet då jag sökte på Tolix, hihi... Sååå fin blogg har du!:-) Ha en fin dag, kramis Sofia

FURNISH.etc sa...

Åh vilket fräscht och snyggt kök ni har! Härlig med det vita och pasteller!