torsdag 21 maj 2009

Fortsätter på skolavslutningstemat


Förra året hävdade Manda att ALLA andra fick smycken på sin skolavslutning utan hon, den här ggn. har jag sett till att hon inte blir utan!
Har beställt ett halsband från Maria som har den fina bloggen Inredningsgalen, som lilla Manda ska få på sin skolavslutning är det tänkt. På det fina halsbandet står hennes smeknamn MYRAN, ett namn hon fick när hon föddes 3 månader för tidigt och som användes mycket flitigt fortfarande :-)
Kika in på Marias fina blogg, där finns många fina halsband som hon tillverkar själv, till barn och vuxen och förmodligen med den snabbaste leverans jag varit med om!

Måste även berömma ett företag till med ilfart till leverans. Tunikan jag beställde till Manda från Russinet kom efter endast ett dygn!!! Den beställdes i tisdags vid halv 4 och kom dagen efter i brevlådan, helt otroligt snabbt tycker jag!
Behöver jag tillägga att den var alldeles underbar :-)


Önskar alla en härlig långhelg!

Kram Sofie

12 kommentarer:

milla-andante sa...

Åh, där fick jag ett tips jag behövde... tack för det!
Du bjuder på så inspirerande och fina inlägg!
Ha en bra helg!
Kram

Jenny sa...

Hej Sofie!
Vilket fint halsband du beställt av Maria/Inredningsgalen! Hon har en härlig blogg o gör superfina smycken!

Oj vilken service från Russinnet!!
Tunikan är jättesöt:)

Ha en skön helg,
Kram Jenny

Nettan sa...

Myran ja, men en klumpig sådan...*fniss*, men en bestämd liten dam är det iallafall.

Tror hon kommer va den mest färgglada sprutt på " skolavslutningsdagen " & glad lär hon bli, när hon den fina halsbandet får ♥
Kram Sis & Moster

Grodmamman sa...

Här är sonen född 7 veckor för tidigt och kallades för "vår lilla groda". Därav namnet på min blogg!:)
Härlig tunika och fint halsband! Jag har ett eget från Maria med barnens namn på och en pärlkedja.
Kram

Inredningsgalen sa...

Gud villket inlägg, jag bugar och tackar!
Hoppas du gillade halsbandet och att din lilla flicka blir glad!!!
Ha det bra!
KRAM

bubbelrummet ♥ sa...

Vilket vackert smyck :-) Och det är alltid härligt med skolavslutningar.

Stjärnor & Champagne sa...

Vilket fint smycke och jättefin tunika. Visst är det härligt när man hittar vad man vill...

Kram Anne

S sa...

Hej! Tack för titten hos mig. Kul att du tyckte om vår tapet i sovrummet. Om du fortfarande står och tvekar mellan tapet 1 och 2 så håller jag på ettan. Jättevacker! Vad gäller "Lim & Handtryck" så är de lite knöliga att tapetsera med. Vår "Fågel Blå" var man tvungen att kantskära på alla fyra sidorna. Men det var väl värt besväret. :-)

Mysig blogg du har. Kul att få hitta hit! Kram S

S sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
bubbelrummet ♥ sa...

Visst är det alltid roligt att träffa släkten :-) Hoppas du haft en bra helg också. Kram!

Åsa sa...

Tack för din goa kommentar...
Ja jag hoppas att tentorna blir klara...för inte e man van att få använda hjärna till att tänka ;-)
Fin Myran kommer att bli..längtar till kottens första skolavslutning =)
Kram Kusin Åsa

syster doris sa...

Hej Sofie, va glad hon ska bli..de är så snygga och personliga.
Jag tänkte våga vara så fräck o fråga hur du fixar hjärtan i din text...jag skulle bli så fantastiskt glad om du avslöjar trixet:)
Ha en härlig vårvecka!
Kram Tina