tisdag 28 april 2009

Inget Impulsköp


Ibland lyckas jag göra många impulsköp, men inte den här gången! 1 år senare har jag äntligen hittat den rätta hängaren. Den fyller de 2 kraven jag hade och räcker gott och väl till alla små jackor och tröjor och så är den snygg att se på med :-) Ett väl genomtänkt köp med andra ord!
Ingen kan undgå att se den vita eldosan på väggen, den blev kvar sedan elementet togs bort, men snart snart försvinner den bakom vitmålad panel!
Hängaren hittade jag hos Bloominghome , en butik jag varmt kan rekommendera, sååå mycket fint finns det där :-)


Kram Sofie

5 kommentarer:

Krydda Livet sa...

Du den var minsann snygg den :) Håller med om att Bloominghome har fina saker. Svårt att välja ibland hehe.

Kram Josefin

Vita ljuva tankar sa...

Så lustigt, jag har pecis köpt likadan hängare fast i vitt och den ligger och väntar på att få sitta i nya lägenheten ;)

Bloominghome har mycket fint...

Du undrade om träskorna är sköna...och ja det är de verkligen. Inte alls som trädojorna man hade som barn ;) Dessa är tysta när man går med dem och har stuns i sulan.


Kram Linda

Jenny sa...

Hej Sofie!
Vilken snygg hängare du köpt!
Håller med, Bloominghome har mycket snyggt! Är på gång att beställa en lampa till köket därifrån:)

Till helgen ska vi åka o köpa vita Ektorpsoffor på IKEA, då kommer ditt o mitt vardagsrum se ganska lika ut, hihi! Både soffa, kuddar o Tine K lampa likadana:)
Vilken bra smak vi har;)

Ha en jättebra dag,
Kram Jenny

Flaggduken 2 sa...

Oj så snygg hängare!
Kram Petra

...å lilla Vicke vire sa...

Verkligen snygg hängare - och praktisk! Det är en bra kombination!