onsdag 29 april 2009

Den vackra bilden är tagen av fotografen Emma Lee

Jag har fått en utmaning av Jenny som har den fina bloggen Hemma på Kråkered Så här kommer lite mer info om mig och mina vanor/ovanor :-D

1: VILKEN MAT ÄTER DU OFTA?
Är ju utbildad kock, så jag slipper inte undan matlagningen här hemma! Här serveras hemlagad, oftast traditionell husmanskost, så här års blir det mycket grillat dock :-)

2:NÄR DU ÄR PÅ KALAS, ÄR DU DEN SOM SITTER, ELLER HJÄLPER DU TILL ATT DUKA AV?
Oftast är jag nog den som hjälper till att duka av, skulle få så dåligt samvete annars *haha*

3:VART SITTER DU HELST NÄR DU BLOGGAR?
I allrummet på övervåningen, där får man oftast vara ifred *ler*

4:KÖPER DU TRISSLOTTER OFTA?
Nej, endast när jag får ett infall och tror att jag ska vinna! Brukar sluta i besvikelse...

5:VILKEN STAD ELLER LAND HAR VARIT DIN BÄSTA SEMESTER?
Jag säger bara Thailand....

6:TV KANAL DU TITTAR MEST PÅ?
Tv 4

Skickar utmaningen vidare till:





Önskar alla en trevlig helg!
Kram Sofie

7 kommentarer:

Krydda Livet sa...

Vad roligt att få läsa lite mer om dig och skoj att du skickade utmaningen vidare till mig :) Jag antar den givetvis och plitar ner lite så fort jag kan.

Kram från Josefin och trevlig valborgs i morgon!!

Milla sa...

Kul att läsa!
Och vilken snygg hängare!!
Ha en trevlig Valborg!
Kram

BUBBELRUMMET ♥ sa...

Vilken underbar bild :-) Roliga frågor också..

Kram!

Grodmamman sa...

Det var länge sedan jag skrev en utmaning så denna antar jag gärna!:)
Är det ok om jag lägger till dig i min länklista?
Kram

BUBBELRUMMET ♥ sa...

Härligt med grillat är det ju alltid. Hoppas att vädret tar sig så att ni kan grilla. Kram!

Vita drömmar och choklad sa...

Fin blogg du har. Första gången här.
Ha en bra vecka!
Kram Camilla

"M" sa...

Jag härmar dina svar tror jag...himmel vilken härlig bild