lördag 21 februari 2009

Vila


Är så trött, har ingen energi, känner mig helt uttömd...Behöver VILA.
Väntar på våren och värmen och att den ska ge mig ny energi och inspiration! Tills dess kurar jag i sängen med en god bok/inredningstidning och en och annan saga+barn, så fort jag får lite tid över. Ska fösöka dra ner på datatid ett tag och bara vara!
Får se när nästa blogginlägg kommer, det kan bli imorgon eller om en månad...
Så hör ni inte av mig, så vet ni vart jag befinner mig ;-)


KRAM SOFIE

29 kommentarer:

Krydda Livet sa...

Vila skönt och hämta nya krafter. Det är viktigt för att man ska orka med.

Kram Josefin

♥ Mitt vita hus ♥ sa...

Vila du och hämta krafter, vi får se om de kommer med solen:) Jag väntar på nya spännande inläg när du finner inspirationen igen! Kram M

Hem och Lycka sa...

Låter klokt att ta det lugnt!

kram

Ika sa...

Vila, njut o invänta att ljuset kommer tillbaka med energin.

Grodmamman sa...

Vila du så hoppas jag att vi hörs igen senare i vår!
Kram

Hemmalycka sa...

Låter underbart skönt.
Kram Åsa

Piffa och Puffa sa...

Vila på du. Bloggen ska inte vara något tvång, det är inte någon som tackar en för det. Njut av inredningstidningar till vårsolen tittar fram.
Kramar Anette

LoWa sa...

Klokt val att stanna upp och ladda lite! =)

Änglarum sa...

Väldigt smart val...gör inte som jag...går man in i väggen så tar det så lång tid att komma tillbaka om man nån gång gör det..
Vila ordentligt gumman så hörs vi...Ta med dig syrran nån dag o kom o ta en fik när du orkar...skulle va kul så kan vi få prata bort några timmar utan barn ;-)
Kram Åsa

Livet i byn sa...

Vad skönt det låter, man behöver vila och ta det lugnt emellanåt.

~Livet i byn

Fröken Fräken sa...

Hoppas att du snart känner dig bättre. Jag är själv krasslig just nu så jag vet hur det känns. Jag tror att man blir som tröttast och hängigast så här när man är jättetrött på vinter och mörker.. så känns det iaf för mig!

Jenny sa...

Hej Sofie,
Hoppas du känner dig bättre snart, låter klokt med lite vila..
Kraam Jenny

Vårt lilla hem sa...

Visst behövs det lugna stunder och perioder med vila och bara vara. Hoppas du kan ladda upp energi och krafter. Snart snart är våren här, det brukar lätta en del då också.
Det är mycket nog som det är med hus hem och barn och bloggen finns ju alltid kvar :)

Ha en skön tid!

Kram, Jenny

Myownhome sa...

Hoppas du hittar tillbaka dina krafter! :) Och snart kommer ju våren då brukar man ju alltid bli lite piggare!!
Kram //Johanna

Hwita Drömmar sa...

Låter sunt med vila, tycker jag. Hoppas att du snart är tillbaka med nya krafter, men tills dess; Ha det så skönt & ta hand om dig! Kram M

Marita sa...

Hej!
På min bloggrunda hittade jag in här. Du har en så fin blogg.
Hoppas du orkar bättre snatr.
~Marita~

Barbamamatill4 sa...

Visst känner man som du ibland. Speciellt den här årstiden.
Håller med de som skrivit innan mig.
Bloggen ska INTE va ett måste. Min blev det för ett tag sen. Jag tog bort allt och tog en time-out.
Just nu är mitt hem ett enda STORT kaos och det mår man inte bättre av... Förstår dig precis.
Men du har ju ett underbart kök att njuta i =)
Mina hissgardiner till "våra" knäppa fönster är snart klara, men det var första OCH sista ången jag sydde egna. Blää...
Nu ska jag dansa en soldans och be om vår!
Kram Johanna, din "hus-namne"

Inredning,kaos och tistlar! sa...

Så kan det vara!
Vila och sen ska du se att det blir bättre! :)
Jag kommer tillbaka garanterat!
Vilken mysig blogg du har!

Hälsningar Sanna

Hagagård sa...

Hej.Det var mycket kloka ord man behöver vila ibland!! Vissa tider i livet måste man stanna upp & känna efter vad kroppen vill...
Härlig blogg du har!Ha en skön kväll:)Helen

Lime sa...

Hej! Hittade dig av en slump när jag surfar runt lite och här kommer ett avtryck från mig.

Hoppas du vilar ordentligt och har det superskönt!

På återseende!

Husbysjutolfts sa...

In och stampar av mig lite snö,,och lämnar ett avtryck.
Fin sida!!

Ha en bra dag.
Energin kommer med solen i april tror jag.:-)

Man är allmänt blek och trött tycker jag.

Benita i Bubbelrummet sa...

Vilken underbar blogg du har och vet du vad? Jag följer nu din blogg! :-) Kanske du vill följa min också? Kramar Benita

Nettan sa...

Det kommer såna där perioder ibland när luften fullständigt går ur en..klokt att vila å hämta nya krafeter!
Kram Nettan

Barbamamatill4 sa...

Heej. Hur mår i din vila.... Snart, snart kommer vårsolen och då får du säkert massa massa energi!
Vi allihop! För nu behöver vi fågelsång, sol som värmer, knoppar som brister.
Väntar med spänning på att du "kommer tillbaka"
Kram sålänge, Johanna

Cilla sa...

Här är en kropp till som skriker efter vår!!!
Var rädd om dig..
Kramen C

BUBBELRUMMET sa...

Hejsan hoppsan! Nu har jag en liten hjärtlig tävling i min blogg. Kika gärna in :-)

Kram!

Jonna sa...

hejsan! du har en jätte fin blogg! vart får du din insperation ifrån? glad påsk

Snuttan sa...

Vilken underbar blog du har
Vila lite så man får forsätta på denna underbara blog
Länkar dig på min sida
Missa inte in tävling på min sida

Kram
Åsa

disa sa...

伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫,h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區