söndag 4 januari 2009

Tjugohundranio



Lägger 2008 bakom mig och blickar framåt mot ett nytt år, ett oskrivet blad som förhoppningsvis inbringar mer glädje och mindre sorg...
Förra året var det år jag fick en fast tjänst, vilket inte är helt lätt där jag bor och det var nog den största glädjekällan år 2008! Det andra var nog att jag äntligen fick riva ut det gamla 70-talsköket ;-) Men BÄST av allt är nog att mina barn fått vara friska och välmående, vad mer kan man begära?! Jag är nog trots allt mycket lyckligt lottad när man tänker efter!

Det har varit lite stiltje på inredningsfronten, jag har hittat en ny tidskrävande hobby, nämligen dotterns julklapp, ett Nintendo DS Lite med Super Mario som kompanjon*ha ha*

Men jag är inte mer än kvinna än att jag inte kan klura ut en massa inredningsprojekt samtidigt ;-)

Ni får se framöver!
Kram Sofie

3 kommentarer:

♥ Mitt vita hus ♥ sa...

Samma tidsfördriv som mig, sååå roligt att man knappt kan sluta:)
Kram M

Hem och Lycka sa...

Hihi, aaah, jag förstår, kul! kram

LILLA BLÅ sa...

Hallå där. Vad spännande att få vänta in dina ideer för 2009. Glöm ej att fota och visa oss. Jag kikar runt så länge och väntar in nya inlägg.

Kramar @nette