måndag 5 januari 2009

På 1½ år...



Hinner man ganska mycket har jag kommit fram till :-) Här är bara några av de projekt som avlöst varandra under denna tid! Har tänkt att gräva i arkivet efter lite"förebilder"med, så att ni också får se att det blivit en märkbar förändring här hemma. Ett steg närmre till ett ljusare och vitare hem :-) Ett hem så som jag vill ha det!


En liten utlandsvist hann vi med också, då tankade vi sol och energi och 5 kg extra som jag fortfarande dras med, hmmm...

Men nu är det ju nytt år och nya löften har getts ;-) och våren i antågande och då blir det att ta tag i de extra kilona :-D Allt har sin tid!

8 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Jag ska också ta tag i mina extra kilo nu såhär efter årsskiftet *puh*

Underbara bilder, du har det så otroligt snyggt! kram

Ewa sa...

Vilka underbara bilder! Du har så fint och inspirerande hemma och det hinner verkligen hända en hel del på ett och ett halvt år! Tycker om dina köksmöbler - sååå snygga!

Kram Ewa

Johanna sa...

Å - Jag älskar erat kök! Ett sådant vill jag oxå ha en dag!

Kraam & tack för all inspiration!
Johanna

Malla sa...

Aaaaaaah, vilka fantastiska bilder du visar.
Ja, tänk om man ägde ett eget ställe som man kunde fixa som man ville ha det!!
JA, tänk vad härligt!=)

Vägen till Drömhuset sa...

hejhej! vilken fin bildkavalkad vi fick följa med på, superfina bilder ;) tycker ditt hem är så harmoniskt och fint! gillar samma stil hemma, modernt/gammalt och vitt, men har lite mer mörka möbler då sambon vägrar helvitt..

de där extrakilona kan vi väl strunta i (har samma problem), livet levs ju bara en gång?

stor kram sara

Krydda Livet sa...

Wow vad mycket snyggt ni har hunnit med på så kort tid ändå. Tjusigt värre :)

hwita drömmar sa...

Vilka fina bilder! Gillar verkligen din skänk som du målat vit, så fin tillsammans med spegeln. Har själv kikat på den spegeln många gånger och senast hittade jag en sådan till 30% rabatt men jag köpte den ändå inte och det ångrar jag idag! Men jag tyckte inte jag hade plats för fler speglar då..men den är verkligen fin! Tack för inspirationen!/Maria

Inredningsgalen sa...

Fina bilder, ni har ett vacker hem och man får alltid lite inspiration när man tittar in här!