onsdag 28 januari 2009

Lampan


Ni som hängt med här förut har nog anat att jag har fruktansvärt svårt för att bestämma mig ;-) Men så fick jag hjälp av alla ni goa som gav mig en massa kloka råd och då blev det ju inte så svårt längre!
Bilden avslöjar nog vilken lampa det blev, den från TineK, min stora kärlek *fniss*! Har annars ganska enkla lampor här hemma, typ skrivbordslampor i olika former, så med den här fick hemmet en liten fläkt av romantik :-) En härlig svulstig lampa har flyttat hit helt enkelt!
Vill också passa på att åter igen tacka rara Lina
C´est la vie för all hjälp med att få lampan i hamn!
Är sååå nöjd!
SOFIE

10 kommentarer:

Tarziii sa...

Hejsan! Kan du hjälpa mig med en grej? Jag vet inte om jag ska klippa raklugg eller inte. Jag skulle bli jätteglad om du gick in och tittade på bilderna i mitt senaste blogginlägg och gav mig din åsikt :)

LoWa sa...

Den blev jättebra! Snyyyggg! Jag gissar att du kommer vara jättenöjd med den i många många år!

HOME SWEET HOME sa...

Vad ska man säga mer än att Tine K är Tine K = UNDERBAR !!!
Kram på dig Bitte

Tarziii sa...

Tack så jättemycket för åsikten :D

Krydda Livet sa...

Vad roligt att lampan nu är i dina ägor :) Den är ju oerhört fin!!
Vilken snygg spegel också. Vart kommer den ifrån?

An Angel sa...

vad bra de blev med lampan :-) tycker de e bra att du valde din "kärlek" för annars ångrar man sig oftast i slutändan :-9

kram

Jenny sa...

Den lampan är såå snygg! Bra köp:)
Kram Jenny

Illusion i VItt sa...

Hej hej!

Supersnygg lampa! Förstår att du är nöjd!

Kram

Anna

♥ Mitt vita hus ♥ sa...

Så fin den blev:) kram M

Anna sa...

Så snygg, bra val ;-) Kram Anna