tisdag 20 januari 2009

Inspiration i härliga vårfärger!

Vad många härliga kloka människor det finns i vårt långsmala land! Jag har läst och tagit till mig av era tankar om hurvida man ska låta hjärta eller plånbok bestämma och kommit fram till ett beslut. Avslöjar inte riktigt än vad jag kom fram till, utan väljer att visa lite bilder när lampan är i hamn, för en lampa det blev det *suprise suprise*
Utan er vette tusan om jag fixat rätt beslut, är ju lite känd av mig att impulsshoppa och sen bittert ångra mig *fniss*



Visar istället lite härlig vårlig inspiration från BUNGALOW




Vill också passa på och tacka för utmärkelser och awards jag fått, ska försöka skicka de vidare till helgen om tid finnes. Tid är något som jag önskar mig mer av...

Kram Sofie

9 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Sofie, Vilken fin blogg du har, hittade hit idag:). Skänken blev verkligen jättefin vitmålad! Är själv på jakt efter nått liknande.
Ska bli kul att se vilken lampa det blev, båda är snygga tycker jag.

Kram Jenny

Josefine sa...

Vilka härliga bilder!

Lilla Fröken Bråttom sa...

Åh, vilka bilder...Tack för tipset om BUNGALOW, det var en ny bekantskap.
Kram A-S

...å lilla Vicke vire sa...

Vad fina bilder, sött, romantiskt och skirt! Ska ta o titta närmare på BUNGALOW, verkar intressant! Spännande att se vad du valde för lampa!!!

Ha det gott!
Victoria

MiaMaria sa...

Hej!

Kul att se vad du valde.....det blir säkert så himla bra vad du nu än valde...

Härliga bilder!

MiaMaria

Malla sa...

Visst var det fantastiska saker hos Strandlykke?
Man blir matt!!=)
Frakten hade hon inte riktigt fått till så jag betalade runt hundralappen för lyktan till sverige. Tror att de skulle försöka lösa en bra fraktkostnad i framtiden men det kostar för tillfället 150 kr

Kram

Från koja till slott sa...

Åh vilka härliga vårbilder!! Kan det inte bli vår nuu!!!!

Kram Pernilla

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Hej Hej!

Vad spännande det ska bli att få se hur det gick me lampvalet.

Och visst är det snyggt med härliga papper i en korg sådär. Kruxet är ju bara att man inte vill använda dem...utan bara att de ska stå och vara fina. :-)

Ha det fint!

Änglarum sa...

Väntar med spänning på lampvalet =)

Tusen tack för ditt inlägg i min blogg...vet att det kommer att bli lika jobbigt för er på fredag med...då jag förstår att alla känslor kommer upp på nytt för er med...
Tilsammans är vi starka...va gjorde jag utan era stöd..
Stor KRAM Åsa