torsdag 22 januari 2009

Fyndat


Det är inte alltid att allt som jag finner är lika med dyrt, som min käre hälft tycks tro! Ibland springer man på ett och ett annat fynd, som denna klädhängare som jag spanat på ett tag, men inte riktigt kommit mig för att köpa. Dumsnål kan man nog kalla mig *fniss*
Köpte den för 1/3 av nypriset, det kan man kalla fynd! Ibland är det nog bra att vara lite dumsnål trots allt :-D
Den pryder nu sin plats i sovrummet, givetvis på MIN sida, då jag är i behov av mest förvaring. Vilken överraskning*ha ha*


Kram Sofie ♥

15 kommentarer:

♥ Mitt vita hus ♥ sa...

Åh vad fin:) Alltid roligt med fynd jhu! Kram M

Krydda Livet sa...

Haha ja vi är alltid i behov av förvaring.. vad konstigt haha. Vi som aldrig köper något :)

Vad fin den är!

Kram Josefin

Jenny sa...

Hej, vilket fint fynd:)
Kram Jenny

Inredningsgalen sa...

Bra jobbat, känns alltid extra roligt när man har fyndat!

Hwita Drömmar sa...

Jättesnygg, enkel & stilren! Ibland är det bra att ha lite is i magen och vänta tills rean:) Kram M

Eikkala sa...

Snygg, ibland lönar det sig att vänta med risken att produkten tar slut. kram sari

Vitt och Blått sa...

Härligt med fynd! Jag älskar när man hittar något sådant! :)

Illusion i VItt sa...

Hej hej!

Jättefin klädhängare du fyndat! Kul att ha hittat till din mysiga blogg!

kram kram

Anna

Vita ljuva tankar sa...

Väldigt fin hängare! Alltid kul att handla saker billigare :)

Kram

Fröken Fräken sa...

Läcker hängare! Jag har sådan tur(?) att herr Fräken har en mycket dyrare hobby än vad jag har, så vad jag än köper så blir det billigare.. således kan jag inte bli beskylld för några inköp! ;-) Himla praktiskt!

Vårt lilla hem sa...

Vilket fynd du gjort!! Den ör ju så snygg!

Du har något att hämta hos mig...:)

Kram, Jenny

It's a house sa...

Skitsnygg! Helt i min smak! Grattis till fyndet!

Marie sa...

Fint, enkelt och rent :) Gillade dina bokstäver i ett tidigare inlägg, och tycker mkt om din blogg, massa inspiration!
MVH
Marie

Änglarum sa...

Stort tack för ditt stöd igår...som jag skrev till Nettis...vi fick inte chansen att prata så mycket igår...vi måste träffas nån dag över en fika eller hur..?
Emil ska ha kalas nästa lördag ...vi undrar om Alfred skulle vilja komma ?
Kommer inbjudningskort nån dag =)
*Kram*

MM sa...

Åh vilken stilren o fin hängare, jag har letat länge, men inte hittat nån jag fallit för, var köpte du den?
Gillar din blogg som jag hittade till nyss!
mvh malin